galbar

Regulamin serwera Only AWP

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

REGULAMIN SERWERA
PnQnAgW.png

§1. Gracze

§1.1. Wraz z wejściem na serwer każdy gracz akceptuje regulamin, którego nieznajomość nie zwalnia go z jego przestrzegania.

§1.2. Każdy gracz ma prawo odwołać się od nałożonej kary w odpowiednim dziale forum.

§1.3. Każdy gracz ma prawo wyrazić swoją opinię na temat pracy serwera i jej administracji, w odpowiednim dziale forum.

§1.4. Każdy gracz ma prawo zaproponować zmiany na serwerze, w odpowiednim dziale forum.

§1.5. Każdy gracz ma obowiązek zgłaszać administracji zauważone bugi map/serwera.

§1.6. Zabronione jest używanie wszelkich programów/skryptów ułatwiających rozgrywkę.

§1.7. Zabronione jest podszywanie się pod administrację bądź innych graczy.

§1.8. Zabronione jest utrudnianie gry drużynie (zasłanianie, celowe strzelanie do nich).

§1.9. Zabronione jest przebywanie na pozycji obserwatora (SPEC) dłużej niż 5 minut.

§1.10. Gracz pozostający w bezruchu dłużej niż 3 rundy jest uznawany za AFK.

§1.11. Gracz zobowiązany jest posiadać stabilny ping oraz nie "klatkować" ping do - 150ms.

§1.12. Zabrania się reklamowania innych stron/serwerów niezwiązanych z siecią BatCave.pro

§1.13. Zabrania się reklamowania poprzez grupę/tag drużynowy innych stron/serwerów niezwiązanych z siecią BatCave.pro

§1.14. Zakaz używania nicków, które są wulgarne, rasistowskie, propagują nazizm, nienawiść i nietolerancję lub obrażają innych użytkowników.

§1.15. Zabrania się obrażania i ubliżania innym graczom.

§1.16. Zabrania się nadużywania wulgarnego słownictwa.

§1.17. Zabrania się oczerniania sieci oraz jej administracji.

§1.18. Zabrania się spamowania zbędnymi treściami, próbami wymian itp.

§1.19. Zabrania się zagłuszania rozgrywki rozmową, muzyką itp.

§1.20. Zabrania się nieuzasadnionego i nadmiernego używania mikrofonu.

§1.21. Zabrania się używania mikrofonu, jeśli jego stan techniczny nie pozwala na czystą komunikację.

§1.22. Zabrania się nadużywania wiadomości do admina (u@).

 

§2. Administracja

§2.1. Administracja zobowiązana jest w sposób szczególny strzec przestrzegania regulaminu serwera.

§2.2. Administracja zobowiązana jest w sposób szczególny dbać o dobre imię sieci BatCave.pro

§2.3. Administracja ma obowiązek pomagać graczom, gdy Ci zgłaszają taką potrzebę.

§2.4. Administracja ma obowiązek traktować równo wszystkich graczy.

§2.6. Administracja ma obowiązek stosować się do taryfikatora kar.

§2.7. Administracja ma obowiązek sprawdzić gracza, którego gra wydaje się podejrzana.

§2.8. Administracja zobowiązana jest zgłaszać wszelkie problemy techniczne serwera Opiekunowi.

§2.9. Administrator ma obowiązek wypowiedzieć się w skardze, która go dotyczy, lub odwołaniu od bana, którego nadał (do 24h od pojawienia się tematu).

§2.10. Administrator musi potrafić uzasadnić każdą nadaną przez siebie karę.

§2.11. Administracja zobowiązana jest reagować na wiadomości od graczy (u@).

§2.12. Administrator ma obowiązek powiadomić o pomyłce w wymierzeniu kary, poprzez informacje do Opiekuna lub J@/Administratora sieci.

§2.13. Administrator może odstąpić lub zmniejszyć wymiar kary, jeśli gracz wyraził skruchę i poprawił swoje zachowanie.

§2.14. Administrator ma prawo zwiększyć wymiar czasowy kary, jeśli gracz nagminnie łamie regulamin.

§2.15. Administrator ma obowiązek ukarać admina młodszego rangą, jeśli złamał on regulamin (należy także powiadomić o tym Opiekuna).

§2.16. Administrator powinien używać czatu y@ do pouczania graczy, podawania im ważnych informacji itp.

§2.17. Administrator ma prawo zmienić mapę, jeśli aktualna nie działa poprawnie lub powoduje wyludnienie serwera.

§2.18. Administrator może poprosić gracza o zmianę nicku, jeśli utrudnia on jego identyfikację.

Nadużywanie uprawnień przez admina lub niewypełnianie swoich obowiązków będzie karane.

 

Taryfikator kar:

1. Używanie programów/skryptów ułatwiających grę - Ban permanentny

2. Wyzywanie/wyśmiewanie/krytykowanie gry innych graczy lub ich osoby - Kick/mute/ban według uznania administratora

3. Reklamowanie treści niezwiązanych z siecią serwerów BatCave.pro oraz jej podmiotami - Ban na 7 dni -> Ban permanentny

4. Ping powyżej 150ms - ostrzeżenie -> Kick

5. Nadużywanie mikrofonu - Mute -> Perm mute

6. Spamowanie na czacie tekstowym - Kick -> Gag na 30 minut

7. Avatar popularyzujący nagość/rasizm/nietolerancję - Kick -> Ban na 1 godzinę -> Ban na 1 dzień

8. Nick zawierający treści obraźliwe/rasistowskie/wulgarne/podszywanie się - Kick -> ban na 1 godzinę -> Ban na 1 dzień

9. Puszczanie muzyki - Perm mute

10. Podszywanie się pod innego gracza - Kick -> Ban do 7 dni

11. Niestosowanie się do zaleceń admina - Kick -> Ban na 30 minut

12. Ucieczka przed banem - Przedłużony ban

13. Przeklinanie na czacie tekstowym - Ostrzeżenie -> Gag na 30 minut

14. Grożenie banem - Kick -> Ban na 30 minut

15. AFK - Kick

Są to najczęstsze przewinienia użytkowników. Wszelkie inne administracja rozpatruje na bieżąco według własnego uznania.

 

Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
Wszelkie prawa zastrzeżone © Copyright 2018 by BatCave.pro
szczególne podziękowania za tworzenie regulaminu dla inny'ego

 

Edytowane przez 3majsie1995

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.