Jump to content

Królowie czterech map

Wakacyjny konkurs na BatCave.pro

Walcz o nagrody!

Zmiany na serwerach - co nowego?

Nowy Technik rozruszał prace nad serwerami!

Zobacz co się zmieniło!

Czatboxowe (r)ewolucje

Wiele nowych usprawnień i nowinek na naszym Czatboxie!

Sprawdź i korzystaj!

Zloty Nietoperzy

Cykliczny event - a w nim do wygrania usługi VIP!

Bądź na bieżąco!

Nasi partnerzy:

Sign in to follow this  
BatCave.pro

Regulamin serwera JailBreak

Recommended Posts

jailbreak.png

§1. Gracze

§1.1. Wchodząc na serwer, akceptujesz nasz regulamin. 

§1.2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania.

§1.3. Nie przenosimy prywatnych spraw na serwer. Wszelkie kłótnie rozwiązujemy na pw.

§1.4. Użytkownik powinien zachować kulturę na serwerze.

§1.5. Gracz wszelakie przewinienia innych graczy, bądź skargi na nich, powinien zgłaszać na u@ lub na forum sieci.

§1.6. Każdy gracz ma prawo odwołać się od nałożonej kary w odpowiednim dziale forum.

§1.7. Każdy gracz ma obowiązek stosowania się do poleceń wydanych przez admina.

§1.8. Każdy gracz ma obowiązek zgłaszać administracji zauważone bugi map/serwera.

§1.9. Maksymalny dozwolony ping - 150ms.

 

 

§2. Administracja

§2.1. Administracja zobowiązana jest w sposób szczególny strzec przestrzegania regulaminu serwera.

§2.2. Administracja zobowiązana jest w sposób szczególny dbać o dobre imię sieci BatCave.pro

§2.3. Administracja ma obowiązek pomagać graczom, gdy Ci zgłaszają taką potrzebę.

§2.4. Administracja ma obowiązek traktować równo wszystkich graczy.

§2.5. Administrator ma obowiązek powiadomić o pomyłce w wymierzeniu kary, poprzez informacje do Opiekuna lub J@/Administratora sieci.

§2.6. Administrator ma obowiązek sprawdzić gracza, którego gra wydaje się podejrzana.

§2.7. Administracja zobowiązana jest reagować na wiadomości od graczy (u@).

§2.8. Administrator powinien używać czatu y@ do pouczania graczy, podawania im ważnych informacji itp.

§2.9. Administrator może zmienić mapę, jeśli aktualna nie działa poprawnie.

§2.10. Administrator ma obowiązek wypowiedzieć się w skardze, która go dotyczy, lub odwołaniu od bana, którego nadał (do 24h od pojawienia się tematu).

§2.11. Administrator może poprosić gracza o zmianę nicku, jeśli utrudnia on jego identyfikację.

§2.12. Administrator musi potrafić uzasadnić każdą nadaną przez siebie karę.

§2.13. Administrator ma obowiązek ukarać admina, jeśli złamał on regulamin (należy także powiadomić o tym Opiekuna).

§2.14. Administracja ma obowiązek stosować się do taryfikatora kar.

§2.15. Administrator ma prawo zwiększyć wymiar czasowy kary, jeśli gracz nagminnie łamie regulamin.

§2.16. Administracja zobowiązana jest zgłaszać wszelkie problemy techniczne serwera Opiekunowi.

Nadużywanie uprawnień przez admina lub niewypełnianie swoich obowiązków będzie karane.

 

 

§3. Zakazy

§3.1. Zabrania się używania programów/skryptów ułatwiających rozgrywkę.

§3.2. Zabronione jest głoszenie nieprawdziwych zasad rozgrywki/punktów regulaminu.

§3.3. Zabrania się reklamowania wszelkich treści niezwiązanych z siecią serwerów BatCave.pro oraz jej podmiotami.

§3.4. Zabrania się wyzywania/wyśmiewania/krytykowania gry użytkowników bądź ich osoby.

§3.5. Zabrania się puszczania muzyki oraz nadużywania czatu głosowego.

§3.6. Zabrania się prowokowania innych graczy.

§3.7. Zabrania się przeklinania na czacie tekstowym.

§3.8. Zabrania się spamowania/floodowania na czacie tekstowym.

§3.9. Zabrania się proszenia/pytania o trade'y, +rep'y itp.

§3.10. Zabrania się używania avatarów popularyzujących nagość/rasizm/nietolerancję.

§3.11. Zabrania się używania obraźliwego/rasistowskiego/wulgarnego Nick'u gracza/NameTag'u broni.

§3.12. Zabrania się podszywania pod innych graczy.

§3.13. Zabrania się oczerniania sieci oraz jej administracji.

§3.14. Zabrania się spamowania na u@ (czacie dla adminów)

§3.15. Zabrania się wykorzystywanie bugów map/serwera

§3.16. Zabrania się przeszkadzania w pracy Administracji (mówienia, że Admin jest na niewidocznym spect, itp.).

§3.17. Zabronie są działania mające na celu zaszkodzenie serwerowi.

§3.18. Grożenie banem jest zakazane.

§3.19. Zabronione jest przebywanie na pozycji obserwatora (SPEC) dłużej niż 5 minut.

§3.20. Zabrania się ghostingu (podpowiadania drużynom po swojej śmierci).

§3.21. Zakaz specjalnego wykorzystywania błędów gry w celu zyskania kredytów.

§3.22. Zabrania się używania komendy !nb w celu innym niż odblokowywaniu graczy.

§3.23. Zabrania się wpisywania komendy rtv podczas aktywnego Ostatniego Życzenia.

§3.24. Zabronione jest utrudnianie gry drużynie (zasłanianie, celowe strzelanie do nich).

§3.25. Zakaz umyślnego wpisywania killa przy pewnej śmierci. 
 
 

 

ZASADY MODA


Ogólne zasady dla więźniów:

§1.1. Wszystkie komendy należy wykonywać w trybie natychmiastowym bez zwłoki, oraz jak najszybszą drogą.

§1.2. Jeśli Warden (prowadzący) daje nam polecenie, które możemy wykonać w miejscu, wykonujemy to polecenie po czym następuje Totalny Bezruch, a po poleceniu w którym trzeba się przemieścić następuje Bezruch.

§1.3. Możesz zabić CT jeżeli będzie w zasięgu Twojego noża (jeżeli zrobisz krok w jego stronę lub będzie totalny bezruch to nie możesz go zabić).

§1.4. Jeśli się zbuntowałeś, możesz poprosić Wardena o pozwolenie na powrót do reszty więźniów. Jeśli Warden pozwoli jednej osobie wrócić, to ma obowiązek pozwolić wrócić pozostałym więźniom. Natomiast jeżeli więźniowie odmówią powrotu bądź też nowi się zbuntują Warden nie ma już obowiązku pozwalać im wrócić.

§1.5. Zakazuje się zbuntowanym kampienia w chwili kiedy został ostatni więzień z możliwością otrzymania życzenia ( !lr ).

§1.6. Po rozpoczęciu zabawy przez Wardena następuje bezruch (nie odwołuje to obowiązujących zakazów).

§1.7. Nowe polecenie zastępuje stare polecenie, nie dotyczy zabawy Sajmon Mówi oraz zakazów.

§1.8. Po śmierci Wardena jego polecenia nadal obowiązują.  

§1.9. Freeday nie może zabijać innych terrorystów.

§1.10. Zabronione jest popełnianie samobójstw na zabawie.

§1.11. Zabronione jest oszukiwanie na zabawach na mapie (np. przebiegnięcie z linii startu od razu do miejsca końcowego bez uprzedniego przejścia zabawy).

§1.12. Po zakończeniu chowanego wszyscy więźniowie powinni od razu udać się pod cele, gdzie powinna nastąpić ostatnia reakcja (nie można się zbuntować).


TT może zostać zabity za:

§2.1. Wycelowanie bronią w CT, strzelenie z broni lub rzucenie granatu bez pozwolenia, lub wycelowanie z zeusa.

§2.2. Opóźnianie wykonania komend lub wydłużanie trasy dojścia.

§2.3. Przyciśnięcie guzika bez pozwolenia prowadzącego, chyba że naciśnięcie guzika wymusza dalsze wykonywanie poleceń.

§2.4. Niszczenie lub wchodzenie do szybów wentylacyjnych (lub innych secretów bądź teleportów).

§2.5. Podejście do CT na bliską odległość.

§2.6. Wejście do zbrojowni.

§2.7. Blokowanie/stanie w przejściu lub drzwiach/uniemożliwianie CT przemieszczenia się dalej.

§2.8. Przyznanie się do winy (nawet jeśli byłeś niewinny).  

§2.9. Korzystanie z tańców podczas komendy niepozwalającej na ruch modelu (Totalny Bezruch).

§2.10. Oszukiwanie na zabawie na mapie.


Podstawowe komendy:

§3.1. Kucnij - znaczy, że masz kucnąć i zachować taką pozycję.

§3.2. Podskocz - znaczy podskocz 1 raz.

§3.3. Totalny bezruch - oznacza, że nie możesz chodzić, ruszać myszką oraz zmieniać trzymanego przedmiotu. Możesz natomiast mówić.

§3.4. Bezruch - oznacza, że nie możesz chodzić. Możesz za to się rozglądać, kucać i skakać.

§3.5. Pozycja buntu - należy kucnąć, patrzeć się maksymalnie w dół i zachować w tej pozycji totalny bezruch. Po odwołaniu pozycji buntu Więzień może wstać, rozejrzeć się, po czym następuje totalny bezruch.

§3.6. TT mówi TT ginie lub inne warianty tego zdania - oznaczają , że TT nie może mówić do odwołania tej komendy przez prowadzącego. W przypadku powiedzenia czegokolwiek przez TT może on zostać zabity.

§3.7. Zakaz Skakania/kucania/biegania - oznacza, że nie możesz skoczyć/kucnąć/biec, jeśli wykonasz którąś z tych czynności podczas zakazu możesz zostać zabity, chyba że Warden wyda polecenie wymuszające na Tobie złamanie któregoś z tych zakazów.

§3.8. Nakaz skakania/kucania/biegania - oznacza, że musisz cały czas wykonywać daną czynność, czyli cały czas kucać i wstawać lub skakać.


Ostatnie życzenie:

§4.1. Ostatniemu żyjącemu terroryście przysługuje życzenie chyba, że ostatnim TT jest osoba posiadając w tej rundzie FreeDay'a.

§4.2. Jeżeli ostatni żyjący terrorysta się zbuntował to CT nie musi spełniać jego życzenia.

§4.3. Życzenie może obowiązywać w następnej rundzie, nie może natomiast obowiązywać w następnej mapie.

§4.4. TT może zażyczyć sobie jak ct ma prowadzić w następnej rundzie.

§4.5. Życzenie polegające na spełnianiu zachcianek trwa max 3 minuty po upłynięciu tego czasu CT ma zabić TT.

§4.6. Jeżeli TT nie zdążył wybrać życzenia, dostaje wtedy w następnej rundzie Free Day samemu.

§4.7. Po wybraniu !lr obaj gracze starają się zabić przeciwnika i nie mogą specjalnie dać się zabić.

§4.8. Jeżeli ostatnia osoba jest zbuntowana to nie może wrócić, jeśli natomiast ostatnią osobą jest FD, musi zostać zabity.

 
Ogólne zasady dla strażników:

§5.1. Osoba chcąca być w CT musi posiadać mutację, mieć sprawny mikrofon, być w pełni słyszalna, mieć chęć prowadzenia oraz znać regulamin.

§5.2. Musisz zwracać uwagę co prowadzący mówi oraz nie przeszkadzać mu w prowadzeniu.

§5.3. Nie zabijaj TT ,którzy wykonują polecenia Wardena dobrze. Jest to tak zwany Free Kill.

§5.4. Możesz zabić TT, którzy nie wykonali poleceń prowadzącego (daj im 3-5 sekund na wykonanie poleceń).

§5.5. Nie zabijaj TT podczas zabaw (np. pierwsza/ostatnia reakcja, Simon mówi, itd.) chyba, że prowadzący na to pozwoli.

§5.6. Nie prowokuj TT tzn. nie podchodź na zasięg noża do TT, oraz nie wyrzucaj broni w ich stronę.

§5.7. Nie współpracuj z TT.

§5.8.  Nie otwieraj cel dopóki nie pozwoli na to prowadzący.

§5.9.  Nie strzelaj i nie rzucaj granatami bez powodu.

§5.10. Za zabicie więźnia bez powodu należy się Free Day dla więźnia lub strażnik wpisuje kill w konsoli.

§5.11. CT musi spełnić życzenie ostatniego więźnia, jeśli ten wcześniej nie skorzystał z komendy !lr

§5.12. CT stara się nie przeszkadzać prowadzącemu w mówieniu.

§5.13. CT ma pilnować więźniów a nie bawić się sam na mapie.

§5.14. CT może stosować odpowiedzialność zbiorową dla poleceń w celi. W innych wypadkach jest ona zabroniona.

§5.15. Tylko prowadzący może zarządzić i odwołać pozycję buntu, chyba że zginął to wtedy inna osoba będąca w ct może zarządzić pozycję buntu.

§5.16. Po zabiciu więźnia poinformuj go za co został zabity.

§5.17. Nie można wskazywać lub sugerować graczy do zabicia.  

§5.18. Zakaz umyślnego ranienia terrorystów.

 
Zasady dla prowadzącego:

§6.1. Twoje polecenia mają być wypowiedziane wyraźnie jak i w normalnym tempie.

§6.2. Jeżeli TT poprosi o powtórzenie, a nie powtarzałeś polecenia wcześniej, to jesteś zobowiązany powtórzyć polecenie.

§6.3. Nie możesz wydawać polecenie niemożliwych do wykonania.

§6.4. Musisz wyjaśnić zasady zabawy, jeżeli dana zabawa nie jest opisana w regulaminie lub poprosi o to nowy gracz.  

§6.5. Każdy prowadzący musi dążyć do tego by dać TT ostatnie życzenie.

§6.6. Staraj się wyprowadzać na mapę jak największą ilość TT. Brak urozmaicania rozgrywki jest karany CT Banem.

§6.7. Pozycje buntu możesz ogłosić tylko kiedy zginie jakiś CT.

§6.8. Nie włączaj Boxa w celach. Jest to uznawane jako masowy FK.

§6.9. Nie możesz wydać polecenia przed otwarciem się cel (wyjątek na mapach jb_clouds, jb_bravo_bc, jb_crazyjump_bc oraz jb_obama_bc).

§6.10. Rundy należy prowadzić w sposób kreatywny.

§6.11. Nie można zabronić pisać na czacie.

§6.12. Jeżeli prowadziłeś już na tej mapie to przed przejęciem Wardena spytaj się innych CT czy nie chcą prowadzić (przejęcie prowadzenia po śmierci wardena się nie liczy).

§6.13. Jako nagrodę dla TT może on wskazać do zabicia max 3 żywych TT.

§6.14. Jeżeli w ciągu minuty nie zostaną otwarte cele i wydane polecenia należy dać terrorystom FreeDay'a.  

§6.15. Zakaz wydawania poleceń do odwołania (wyjątek: TT mówi TT ginie, pozycja buntu).

§6.16. Zakaz wydawania więcej niż 2 poleceń w celach.

§6.17. Zakaz odpalania boxa podczas buntu.

§6.18. Zabrania się włączania zabawy po zabawie.

§6.19. Gdy jest jedna osoba niezbuntowana Warden ma prawo określić czas zbuntowanym osobom od 1:30 do 2 minut na zabicie pozostałych przy życiu CT.

§6.20. Warden może dać czas na przyjście przed cele dopiero wtedy, gdy przy życiu zostało 4 więźniów (tyczy się to zabaw).

§6.21. Jeżeli warden pozwoli na sojusze na zabawach to nie może potem ich odwołać do końca zabawy

 
Opisy wybranych zabaw:

§7.1. Pierwsza Reakcja - (Kucnij/Podskocz/Wstań) - Po wydaniu tego polecenia osoba która pierwsza wykona daną czynność ginie.

§7.2. Ostatnia Reakcja - (Kucnij/Kucnij Przytrzymaj/Podskocz/Wstań/Obróć się/Napisz na czacie ...) - Po wydaniu tego polecenia osoba która ostatnia wykona daną czynność ginie. Zabawę w pierwszą/ostatnią reakcję trzeba rozpocząć. Nie trzeba jej natomiast kończyć. Jeżeli po rozpoczęciu zabawy, TT wykona źle polecenie lub da się zmylić, można go zabić.

§7.3. Sajmon Mówi - Należy wykonywać polecenia sajmona, które zostały poprzedzone frazą "Sajmon mówi". Niewykonanie polecenia poprzedzonego frazą "Sajmon mówi" lub wykonanie polecenia które nie zostało poprzedzone frazą "Sajmon mówi" nagradzane jest śmiercią.

§7.4. Mistrz Słowa/Klawiatury/szybkie paluszki - Polega zwykle na napisaniu słowa  z małej litery bez kropki. Np. drzewo. Po napisaniu tego jako pierwszy zwykle wybierasz kilka osób do zabicia lub osobę do drużyny. Słowo musi być napisane bezbłędnie. Nie muszą być używane polskie znaki. Słowem nie może być komenda serwera.

§7.5. Dyktando - Zabawa polegająca na napisaniu zdania z wielkiej litery i skończenia go kropką np. Włascicielem BatCave.pro jest Galbar. Po napisaniu tego jako pierwszy tak samo jak w Mistrzu Słowa/Klawiatury wybierasz osoby do zabicia lub do drużyny. Muszą być zachowane wszystkie zasady gramatyki, ortografii i polskie znaki. W tej zabawia zakazuje się wykorzystywania obcych wyrazów np: easy.

§7.6. Krwawe Słówka - Polegają one na tym że CT podaje słowo do napisania a wszyscy TT którzy je napiszą giną.

§7.7. Odmieniec - Jeśli zostają 3 osoby na mapie CT mówi ,,Na strzał z mojej broni macie napisać na czacie 1 lub 2 Jeśli będą same 1 1 1 ginie osoba która napisała 1 jako ostatnia, jeśli będą same 2 2 2 ginie osoba która napisała 2 jako ostatnia. Jeśli będą 2 2 1 ginie osoba która napisała 1 i na odwrót.

§7.8. Kuleczki - Polega na tym , że CT mówi ile ma naboi w magazynku a osoba która poda mu liczbę pozostałych naboi po wystrzeleniu z magazynku lub będzie najbliżej tej liczby wygrywa.

§7.9. Mam Talent - CT daję czas TT na wymyślenie talentu a później zaprezentowanie go. Można opowiedzieć kawał lub suchar zatańczyć lub zaśpiewać Jeśli CT są na TAK przeżywasz jeśli na NIE giniesz czasami zdarzają się dogrywki.  

§7.10. Odwrotna Reakcja - CT wydaje polecenia, które TT muszą zrobić odwrotnie, jak mówi sama nazwa gry, np. CT mówi odwrotna reakcja podskocz TT kuca itd. Osoba, która źle wykona polecenie ginie.

§7.11. Wojsko - prowadzący mówi "w prawo zwrot/w lewo zwrot/w tył zwrot/1.. 2.. kroki na przód marsz" a TT musi wykonać polecenie natychmiastowo. Jak wykona źle lub się zawaha ginie.

§7.12. Pary - Prowadzący mówi: Na mój strzał z deagla (lub innej broni) szukacie sobie pary. Osoba bez pary ginie. Zabawa jest na nie parzystą ilość TT.

§7.13. Kolorki - więzień wybiera sobie kolor z listy dostępnych kolorów. Prowadzący strzela pod nim i jeśli kolor wypadnie TT ginie/przeżywa (w zależności od wariantu zabawy).

§7.14. Lustro - Terroryści muszą naśladować prowadzącego i wykonywać wszystko dokładnie tak jak on. Jeżeli klawisz podskoczy raz, a jakiś więzień 2 razy, to strażnik ma prawo go zabić.

§7.15. Quiz - Więzień podaje kategorie do quiz'u po czym strażnik zadaje mu pytanie odnośnie tej kategorii, jeżeli więzień odpowie źle zostaje zabity.

§7.16. Sąd - Klawisz wybiera więźnia i zadaje mu pytanie, dlaczego popełnił przestępstwo. Więzień musi się z tego wytłumaczyć. Zależy od preferencji strażnika, mogą to być śmieszne wytłumaczenia, a także poważne, ale zazwyczaj śmieszne.  

§7.17. Nurek - Zabawa polega na tym, że ct chowa pustą broń na danym terenie i zadaniem więźniów jest znalezienie tej broni. Więzień, który znajdzie broń - wygrywa. Np: Pobawimy się w nurka. Prowadzący chowa pustą broń w basenie, a następnie odlicza i więźniowie jej szukają. Kowalski przyniósł broń prowadzącemu - wygrywa.

§7.18. Wieża - Zabawa polega na tym, że więźniowie są dzieleni na mniejsze grupy i w tych grupach mają utworzyć wieżę. Grupa, która jako pierwsza ją utworzyła wygrywa.

§7.19. Familiada -Zabawa polega na tym, że terroryści są dzieleni na dwie grupy, a następnie wydziela się po jednej osobie z drużyn i zadaje się jej pytanie. Grupa, która ma więcej pkt wygrywa. Przegrana ginie.

§7.20. Wyścig na Plecach - Zabawa polega na tym ,że terroryści mają zrobić wieżę dwu-osobową tj. Jeden na drugim i od lini startu w takiej pozycji ścigają się do mety , kto spadnie zaczyna od nowa z partnerem/ką.

§7.21. Żyd - Zabawa polega na tym, że strażnik wybiera od 2 do 3 osób, a więźniowie podchodzą do tego więźnia którego lubią bardziej. Więźeń, który ma mniejsze poparcie innych więźniów zostaje zabity.

§7.22. KillDay - Więźniowie otrzymują bronie pod komendą !bronkillday i po upływie 20 sekund strzelają do siebie nawzajem. Ostatni TT przy życiu ma życzenie. Na zabawie zabronione jest kampienie i leczenie, chyba że pozwoli na to Warden.

§7.23. KnifeDay - Wieźniowe po upływie 20 sekund biją się na noże. Ostatni TT przy życiu ma życzenie. Na zabawie zabronione jest kampienie i leczenie, chyba że pozwoli na to Warden.

§7.24. Chowany - Więźniowe mają 120 sekund na schowanie się na mapie, po upływie tego czasu zostają zamrożeni, a Strażnicy szukają ich. Ostatni TT przy życiu ma życzenie. Po zamrożeniu więzień nie może znajdować się na drabince, w wodzie lub powietrzu. Warunkiem otrzymania życzenia jest możliwość wyjścia z kryjówki przez więźnia.

§7.25. Berek - Wśród więźniów jest losowo wybierany goniący, który traci hp z czasem. Jego zadaniem jest jak najszybciej oddać "goniącego" innemu więźniowi poprzez uderzenie nożem. Ostatni TT przy życiu ma życzenie. Na zabawie zabronione jest kampienie, leczenie oraz oddawanie tej samej osobie "goniącego", chyba że pozwoli na to Warden.

§7.26. Bombiarze - Więźniowie otrzymują nieskończoną ilość granatów zaczepnych i po upływie 20 sekund rzucają się nimi nawzajem. Ostatni TT przy życiu ma życzenie. Na zabawie zabronione jest kampienie i leczenie, chyba że pozwoli na to Warden.

§7.27. Złap Zająca - Więźniowe mają auto-bunnyhopa i po upływie 20 sekund uciekają przed Strażnikami, którzy mają AWP i noże. Ostatni TT przy życiu ma życzenie. Na zabawie zabronione jest kampienie i leczenie, chyba że pozwoli na to Warden.

§7.28. Gruby Benek - Więźniowe otrzymują Obrzyna, 200HP oraz spowolnienie i po upływie 20 sekund strzelają do siebie nawzajem. Ostatni TT przy życiu ma życzenie. Na zabawie zabronione jest kampienie i leczenie, chyba że pozwoli na to Warden.
 

§4. Taryfikator kar

§4.1. Gracz

1. Używanie programów/skryptów ułatwiających grę - Ban permanentny

2. Reklamowanie treści niezwiązanych z siecią serwerów BatCave.pro oraz jej podmiotami - Ban permanentny

3. Wyzywanie/wyśmiewanie/krytykowanie gry innych graczy lub ich osoby - Mute/Gag do 1 dnia -> Mute/Gag do 7 dni

4. Puszczanie muzyki - Mute na 7 dni -> Perm mute

5. Nadużywanie mikrofonu - Ostrzeżenie -> Mute na 1 godzinę -> Mute do 7 dni -> Perm Mute

6. Mówienie/pisanie easy i jego pochodnych - Ostrzeżenie -> Mute/Gag na 30 minut

7. Spamowanie na czacie tekstowym - Ostrzeżenie -> Gag na 1 godzinę -> Gag na 1 dzień

8. Przeklinanie na czacie tekstowym - Ostrzeżenie -> Gag na 1 godzinę -> Gag na 1 dzień

9. Proszenie/pytanie o trade'y, +rep'y - Gag/Mute na 1 godzinę -> Gag/Mute na 1 dzień

10. Ping powyżej 150ms - Ostrzeżenie -> Kick

11. Avatar popularyzujący nagość/rasizm/nietolerancję - Kick -> Ban na 1 dzień

12. Nick/NameTag zawierający treści obraźliwe/rasistowskie/wulgarne -> Kick -> Ban na 1 dzień

13. Podszywanie się pod innego gracza - Ban do 7 dni

14. Oczernianie sieci oraz jej administracji - Ban do 7 dni

15. Notoryczne spamowanie na u@ - Upomnienie -> Ban na 1 godzinę

16. Wykorzystywanie bugów map/serwera - Ban 1 dzień -> Ban na 7 dni

17. Niestosowanie się do zaleceń admina - Kick -> Ban na 30 minut

18. Przeszkadzanie w pracy administracji - Ban na 1 dzień

19. Grożenie banem - Ban na 30 minut

20. AFK - Kick

21. Działanie na szkodę serwera - Ban na 1 dzień -> Ban na tydzień

22. Ucieczka przed banem - Przedłużony ban

§4.2. Rozgrywka

Notoryczne branie Wardena -> CTBan na 10 rund -> CTBan na 15 rund

Nieprzestrzeganie regulaminu CT -> CTBan na 12 rund -> CTBan na 35 rund

Notoryczne wchodzenie do CT -> CTBan na 12 rund -> CTBan na 25 rund 

Nie wykonywanie ostatniego życzenia -> CTBan na 15 rund -> CTBan na 20 rund 

Faworyzacja i prowokowanie -> CTBan na 12 rund -> CTBan na 25 rund 

Bawienie się na mapie podczas rundy -> CTBan na 12 rund -> CTBan na 20 rund 

Masowe FK -> CTBan na 60 rund -> Permanentny CTBan

Box w celach -> CTBan na 25 rund -> CTBan na 50 rund 

Utrudnianie w przeprowadzeniu rundy -> CTBan na 15 rund -> CTBan na 18 rund 

Nieurozmaicanie rozgrywki -> CTBan na 15 rund -> CTBan na 20 rund

Są to najczęstsze przewinienia użytkowników. Wszelkie inne administracja rozpatruje na bieżąco według własnego uznania.

 

Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
Wszelkie prawa zastrzeżone © Copyright 2018-2020 by BatCave.pro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.