Sign in to follow this  
galbar

Regulamin serwera JailBreak

Recommended Posts

REGULAMIN SERWERA JAILBREAK
 

§1. Gracze

§1.1. Wraz z wejściem na serwer każdy gracz akceptuje regulamin, którego nieznajomość nie zwalnia go z jego przestrzegania.

§1.2. Każdy gracz ma prawo odwołać się od nałożonej kary w odpowiednim dziale forum.

§1.3. Każdy gracz ma prawo wyrazić swoją opinię na temat pracy serwera i jej administracji, w odpowiednim dziale forum.

§1.4. Każdy gracz ma prawo zaproponować zmiany na serwerze, w odpowiednim dziale forum.

§1.5. Każdy gracz ma obowiązek zgłaszać administracji zauważone bugi map/serwera.

§1.6. Zabronione jest używanie wszelkich programów/skryptów ułatwiających rozgrywkę.

§1.7. Zabronione jest podszywanie się pod administrację bądź innych graczy.

§1.8. Zabronione jest utrudnianie gry drużynie (zasłanianie, celowe strzelanie do nich).

§1.9. Zabronione jest przebywanie na pozycji obserwatora (SPEC) dłużej niż 5 minut.

§1.10. Gracz pozostający w bezruchu dłużej niż 3 rundy jest uznawany za AFK.

§1.11. Gracz zobowiązany jest posiadać stabilny ping oraz nie "klatkować" ping do - 150ms.

§1.12. Zabrania się reklamowania innych stron/serwerów niezwiązanych z siecią BatCave.pro

§1.13. Zabrania się reklamowania poprzez grupę/tag drużynowy innych stron/serwerów niezwiązanych z siecią BatCave.pro

§1.14. Zakaz używania nicków, które są wulgarne, rasistowskie, propagują nazizm, nienawiść i nietolerancję lub obrażają innych użytkowników.

§1.15. Zabrania się obrażania i ubliżania innym graczom.

§1.16. Zabrania się nadużywania wulgarnego słownictwa.

§1.17. Zabrania się oczerniania sieci oraz jej administracji.

§1.18. Zabrania się spamowania zbędnymi treściami, próbami wymian itp.

§1.19. Zabrania się zagłuszania rozgrywki rozmową, muzyką itp.

§1.20. Zabrania się nieuzasadnionego i nadmiernego używania mikrofonu.

§1.21. Zabrania się używania mikrofonu, jeśli jego stan techniczny nie pozwala na czystą komunikację.

§1.22. Zabrania się nadużywania wiadomości do admina (u@).

§1.23. Zabrania się ghostingu (podpowiadania drużynom po swojej śmierci).

§1.24. Zakaz specjalnego wykorzystywania błędów gry w celu zyskania kredytów.

§1.25. Zabrania się używania komendy !nb w innym celu niż odblokowywaniu graczy

 

§2. Administracja

§2.1. Administracja zobowiązana jest w sposób szczególny strzec przestrzegania regulaminu serwera.

§2.2. Administracja zobowiązana jest w sposób szczególny dbać o dobre imię sieci BatCave.pro

§2.3. Administracja ma obowiązek pomagać graczom, gdy Ci zgłaszają taką potrzebę.

§2.4. Administracja ma obowiązek traktować równo wszystkich graczy.

§2.6. Administracja ma obowiązek stosować się do taryfikatora kar.

§2.7. Administracja ma obowiązek sprawdzić gracza, którego gra wydaje się podejrzana.

§2.8. Administracja zobowiązana jest zgłaszać wszelkie problemy techniczne serwera Opiekunowi.

§2.9. Administrator ma obowiązek wypowiedzieć się w skardze, która go dotyczy, lub odwołaniu od bana, którego nadał (do 24h od pojawienia się tematu).

§2.10. Administrator musi potrafić uzasadnić każdą nadaną przez siebie karę.

§2.11. Administracja zobowiązana jest reagować na wiadomości od graczy (u@).

§2.12. Administrator ma obowiązek powiadomić o pomyłce w wymierzeniu kary, poprzez informacje do Opiekuna lub J@/Administratora sieci.

§2.13. Administrator może odstąpić lub zmniejszyć wymiar kary, jeśli gracz wyraził skruchę i poprawił swoje zachowanie.

§2.14. Administrator ma prawo zwiększyć wymiar czasowy kary, jeśli gracz nagminnie łamie regulamin.

§2.15. Administrator ma obowiązek ukarać admina młodszego rangą, jeśli złamał on regulamin (należy także powiadomić o tym Opiekuna).

§2.16. Administrator powinien używać czatu y@ do pouczania graczy, podawania im ważnych informacji itp.

§2.17. Administrator ma prawo zmienić mapę, jeśli aktualna nie działa poprawnie lub powoduje wyludnienie serwera.

§2.18. Administrator może poprosić gracza o zmianę nicku, jeśli utrudnia on jego identyfikację.

Nadużywanie uprawnień przez admina lub niewypełnianie swoich obowiązków będzie karane.



 

ZASADY MODA


Ogólne zasady dla więźniów:

§1.1. Wszystkie komendy należy wykonywać w trybie natychmiastowym bez zwłoki, oraz jak najszybszą drogą.

§1.2. Jeśli Warden (prowadzący) daje nam polecenie, które możemy wykonać w miejscu, a obowiązuje Totalny Bezruch, wykonujemy te polecenie po czym następuje totalny bezruch.

§1.3. Możesz zabić CT jeżeli będzie w zasięgu Twojego noża (jeżeli zrobisz krok w jego stronę lub będzie totalny bezruch to nie możesz go zabić).

§1.4. Jeśli się zbuntowałeś, możesz poprosić Wardena o pozwolenie na powrót do reszty więźniów.

§1.5. Zakazuje się zbuntowanym kampienia w chwili kiedy został ostatni więzień z możliwością otrzymania życzenia ( !lr ).

§1.6. Po rozpoczęciu zabawy przez wardena następuje bezruch.

§1.7. Nowe polecenie zastępuje stare polecenie, nie dotyczy zabawy Sajmon Mówi.

§1.8. Po śmierci wardena jego polecenia nadal obowiązują.  

§1.9. Freeday nie może zabijać innych terrorystów.


TT może zostać zabity za:

§2.1. Wycelowanie bronią w CT, strzelenie z broni lub rzucenie granata bez pozwolenia.

§2.2. Opóźnianie wykonania komend lub wydłużanie trasy dojścia.

§2.3. Przyciśnięcie guzika bez pozwolenia prowadzącego.

§2.4. Niszczenie lub wchodzenie do szybów wentylacyjnych (lub innych secretów bądź teleporterów).

§2.5. Podejście do CT na bliską odległość.

§2.6. Wejście do zbrojowni.

§2.7. Blokowanie/stanie w przejściu lub drzwiach/uniemożliwianie CT przemieszczenia się dalej.

§2.8. Przyznanie się do winy (nawet jeśli byłeś niewinny).  


Podstawowe komendy:

§3.1. Kucnij - znaczy, że masz kucnąć i zachować taką pozycję.

§3.2. Podskocz - znaczy podskocz 1 raz.

§3.3. Totalny bezruch - oznacza, że nie możesz chodzić, ruszać myszką oraz zmieniać trzymanego przedmiotu. Możesz natomiast mówić.

§3.4. Bezruch - oznacza, że nie możesz chodzić. Możesz za to się rozglądać, kucać i skakać.

§3.5. Pozycja buntu - należy kucnąć, patrzeć się maksymalnie w dół i zachować w tej pozycji totalny bezruch.

§3.6. TT mówi TT ginie lub inne warianty tego zdania - oznaczają , że TT nie może mówić do odwołania tej komendy przez prowadzącego. W przypadku powiedzenia czegokolwiek przez TT może on zostać zabity.

§3.7. Zakaz Skakania/kucania/biegania - oznacza, że nie możesz skoczyć/kucnąć/biec, jeśli wykonasz którąś z tych czynności podczas zakazu możesz zostać zabity.


Ostatnie życzenie:

§4.1. Ostatniemu żyjącemu terroryście przysługuje życzenie chyba, że ostatnim TT jest osoba posiadając w tej rundzie FreeDay'a.

§4.2. Jeżeli ostatni żyjący terrorysta się zbuntował to CT nie musi spełniać jego życzenia.

§4.3. Życzenie może obowiązywać w następnej rundzie, nie może natomiast obowiązywać w następnej mapie.

§4.4. TT może zażyczyć sobie jak ct ma prowadzić w następnej rundzie.

§4.5. Życzenie polegające na spełnianiu zachcianek trwa max 3 minuty po upłynięciu tego czasu CT ma zabić TT.

§4.6. Jeżeli TT nie zdążył wybrać życzenia, dostaje wtedy w następnej rundzie Free Day samemu.

§4.7. Po wybraniu !lr obaj gracze starają się zabić przeciwnika i nie mogą specjalnie dać się zabić.


Ogólne zasady dla strażników:

§5.1. Osoba chcąca być w CT musi posiadać mutację, mieć sprawny mikrofon, być w pełni słyszalna, mieć chęć prowadzenia oraz znać regulamin.

§5.2. Musisz zwracać uwagę co prowadzący mówi oraz nie przeszkadzać mu w prowadzeniu.

§5.3. Nie zabijaj TT ,którzy wykonują polecenia wardena dobrze. Jest to tak zwany Free Kill.

§5.4. Możesz zabić TT, którzy nie wykonali poleceń prowadzącego (daj im 3-5 sekund na wykonanie poleceń).

§5.5. Nie zabijaj TT podczas zabaw (np. pierwsza/ostatnia reakcja, Simon mówi, itd.) chyba, że prowadzący na to pozwoli.

§5.6. Nie prowokuj TT tzn. nie podchodź na zasięg noża do TT, oraz nie wyrzucaj broni w ich stronę.

§5.7. Nie współpracuj z TT.

§5.8.  Nie otwieraj cel dopóki nie pozwoli na to prowadzący.

§5.9.  Nie strzelaj i nie rzucaj granatami bez powodu.

§5.10.  Za zabicie więźnia bez powodu należy się Free Day dla więźnia lub strażnik wpisuje kill w konsoli.

§5.11. CT musi spełnić życzenie ostatniego więźnia, jeśli ten wcześniej nie skorzystał z komendy !lr

§5.12. CT stara się nie przeszkadzać prowadzącemu w mówieniu.

§5.13. CT ma pilnować więźniów a nie bawić się sam na mapie.

§5.14. CT nie może stosować odpowiedzialności zbiorowej.

§5.15. Tylko prowadzący może zarządzić i odwołać pozycję buntu.

§5.16. Po zabiciu więźnia poinformuj go za co został zabity.

§5.17. Nie można wskazywać lub sugerować graczy do zabicia.  

§5.18. Zakaz umyślnego ranienia terrorystów.

 

 Zasady dla prowadzącego:

§6.1. Twoje polecenia mają być wypowiedziane wyraźnie jak i w normalnym tempie.

§6.2. Jeżeli TT poprosi o powtórzenie, a nie powtarzałeś polecenia wcześniej, to jesteś zobowiązany powtórzyć polecenie.

§6.3. Nie możesz wydawać polecenie niemożliwych do wykonania.

§6.4. Musisz wyjaśnić zasady zabawy, jeżeli dana zabawa nie jest opisana w regulaminie lub poprosi o to nowy gracz.  

§6.5. Każdy prowadzący musi dążyć do tego by dać TT ostatnie życzenie.

§6.6. Staraj się wyprowadzać na mapę jak największą ilość TT. Brak urozmaicania rozgrywki jest karany CT Banem.

§6.7. Pozycje buntu możesz ogłosić tylko kiedy zginie jakiś CT.

§6.8. Nie włączaj Boxa w celach. Jest to uznawane jako masowy FK.

§6.9.  Nie możesz wydać polecenia przed otwarciem się cel (wyjątek na mapie jb_clouds)

§6.10. Rundy należy prowadzić w sposób kreatywny.

§6.11. Nie można zabronić pisać na czacie.

§6.12. Jeżeli prowadziłeś już na tej mapie to przed przejęciem wardena spytaj się innych CT czy nie chcą prowadzić (przejęcie prowadzenia po śmierci wardena się nie liczy).

§6.13. Jako nagrodę dla TT może on wskazać do zabicia max 3 żywych TT.

§6.14. Jeżeli w ciągu minuty nie zostaną otwarte cele i wydane polecenia należy dać terrorystom FreeDay'a.  

§6.15. Zakaz wydawania poleceń do odwołania (wyjątek: TT mówi TT ginie).

§6.15. Zakaz wydawania więcej niż 2 poleceń w celach.

§6.16. Zakaz odpalania boxa podczas buntu.

 

Opisy wybranych zabaw:

§7.1. Pierwsza Reakcja - (Kucnij/Podskocz/Wstań) - Po wydaniu tego polecenia osoba która pierwsza wykona daną czynność ginie.

§7.2. Ostatnia Reakcja - (Kucnij/Kucnij Przytrzymaj/Podskocz/Wstań/Obróć się/Napisz na czacie ...) - Po wydaniu tego polecenia osoba która ostatnia wykona daną czynność ginie. Zabawę w pierwszą/ostatnią reakcję trzeba rozpocząć. Nie trzeba jej natomiast kończyć. Jeżeli po rozpoczęciu zabawy, TT wykona źle polecenie lub da się zmylić, można go zabić.

§7.3. Sajmon Mówi - Należy wykonywać polecenia sajmona, które zostały poprzedzone frazą "Sajmon mówi". Niewykonanie polecenia poprzedzonego frazą "Sajmon mówi" lub wykonanie polecenia które nie zostało poprzedzone frazą "Sajmon mówi" nagradzane jest śmiercią.

§7.4. Mistrz Słowa/Klawiatury/szybkie paluszki - Polega zwykle na napisaniu słowa  z małej litery bez kropki. Np. drzewo. Po napisaniu tego jako pierwszy zwykle wybierasz kilka osób do zabicia lub osobę do drużyny. Słowo musi być napisane bezbłędnie. Nie muszą być używane polskie znaki. Słowem nie może być komenda serwera.

§7.5. Dyktando - Zabawa polegająca na napisaniu zdania z wielkiej litery i skończenia go kropką np. Włascicielem BatCave.pro jest Galbar. Po napisaniu tego jako pierwszy tak samo jak w Mistrzu Słowa/Klawiatury wybierasz osoby do zabicia lub do drużyny. Muszą być zachowane wszystkie zasady gramatyki, ortografii i polskie znaki. W tej zabawia zakazuje się wykorzystywania obcych wyrazów np: easy.

§7.6. Krwawe Słówka - Polegają one na tym że CT podaje słowo do napisania a wszyscy TT którzy je napiszą giną.

§7.7. Odmieniec - Jeśli zostają 3 osoby na mapie CT mówi ,,Na strzał z mojej broni macie napisać na czacie 1 lub 2 Jeśli będą same 1 1 1 ginie osoba która napisała 1 jako ostatnia, jeśli będą same 2 2 2 ginie osoba która napisała 2 jako ostatnia. Jeśli będą 2 2 1 ginie osoba która napisała 1 i na odwrót.

§7.8. Kuleczki - Polega na tym , że CT mówi ile ma naboi w magazynku a osoba która poda mu liczbę pozostałych naboi po wystrzeleniu z magazynku lub będzie najbliżej tej liczby wygrywa.

§7.9. Mam Talent - CT daję czas TT na wymyślenie talentu a później zaprezentowanie go. Można opowiedzieć kawał lub suchar zatańczyć lub zaśpiewać Jeśli CT są na TAK przeżywasz jeśli na NIE giniesz czasami zdarzają się dogrywki.  

§7.10. Odwrotna Reakcja - CT wydaje polecenia, które TT muszą zrobić odwrotnie, jak mówi sama nazwa gry, np. CT mówi odwrotna reakcja podskocz TT kuca itd. Osoba, która źle wykona polecenie ginie.

§7.11. Wojsko - prowadzący mówi "w prawo zwrot/w lewo zwrot/w tył zwrot/1.. 2.. kroki na przód marsz" a TT musi wykonać polecenie natychmiastowo. Jak wykona źle lub się zawaha ginie.

§7.12. Pary - Prowadzący mówi: Na mój strzał z deagla (lub innej broni) szukacie sobie pary. Osoba bez pary ginie. Zabawa jest na nie parzystą ilość TT.

§7.13. Kolorki - więzień wybiera sobie kolor z listy dostępnych kolorów. Prowadzący strzela pod nim i jeśli kolor wypadnie TT ginie/przeżywa (w zależności od wariantu zabawy).

§7.14. Lustro - Terroryści muszą naśladować prowadzącego i wykonywać wszystko dokładnie tak jak on. Jeżeli klawisz podskoczy raz, a jakiś więzień 2 razy, to strażnik ma prawo go zabić.

§7.15. Quiz - Więzień podaje kategorie do quiz'u po czym strażnik zadaje mu pytanie odnośnie tej kategorii, jeżeli więzień odpowie źle zostaje zabity.

§7.16. Sąd - Klawisz wybiera więźnia i zadaje mu pytanie, dlaczego popełnił przestępstwo. Więzień musi się z tego wytłumaczyć. Zależy od preferencji strażnika, mogą to być śmieszne wytłumaczenia, a także poważne, ale zazwyczaj śmieszne.  

§7.17. Nurek - Zabawa polega na tym, że ct chowa pustą broń na danym terenie i zadaniem więźniów jest znalezienie tej broni. Więzień, który znajdzie broń - wygrywa. Np: Pobawimy się w nurka. Prowadzący chowa pustą broń w basenie, a następnie odlicza i więźniowie jej szukają. Kowalski przyniósł broń prowadzącemu - wygrywa.

§7.18. Wieża - Zabawa polega na tym, że więźniowie są dzieleni na mniejsze grupy i w tych grupach mają utworzyć wieżę. Grupa, która jako pierwsza ją utworzyła wygrywa.

§7.19.  Familiada -Zabawa polega na tym, że terroryści są dzieleni na dwie grupy, a następnie wydziela się po jednej osobie z drużyn i zadaje się jej pytanie. Grupa, która ma więcej pkt wygrywa. Przegrana ginie.

§7.20. Wyścig na Plecach - Zabawa polega na tym ,że terroryści mają zrobić wieżę dwu-osobową tj. Jeden na drugim i od lini startu w takiej pozycji ścigają się do mety , kto spadnie zaczyna od nowa z partnerem/kom.

§7.21. Żyd - Zabawa polega na tym, że strażnik wybiera od 2 do 3 osób, a więźniowie podchodzą do tego więźnia którego lubią bardziej. Więźeń, który ma mniejsze poparcie innych więźniów zostaje zabity.

 

 

Taryfikator kar:

1. Używanie programów/skryptów ułatwiających grę - Ban permanentny

2. Wyzywanie/wyśmiewanie/krytykowanie gry innych graczy lub ich osoby - Kick/Mute/Ban według uznania administratora

3. Reklamowanie treści niezwiązanych z siecią serwerów BatCave.pro oraz jej podmiotami - Ban na 7 dni -> Ban permanentny

4. Ping powyżej 150ms - Ostrzeżenie -> Kick

5. Nadużywanie mikrofonu - Mute -> Perm mute

6. Spamowanie na czacie tekstowym - Kick -> Gag na 30 minut

7. Avatar popularyzujący nagość/rasizm/nietolerancję - Kick -> Ban na 1 godzinę -> Ban na 1 dzień

8. Nick zawierający treści obraźliwe/rasistowskie/wulgarne/podszywanie się - Kick -> ban na 1 godzinę -> Ban na 1 dzień

9. Puszczanie muzyki - Perm mute

10. Podszywanie się pod innego gracza - Kick -> Ban do 7 dni

11. Niestosowanie się do zaleceń admina - Kick -> Ban na 30 minut

12. Ucieczka przed banem - Przedłużony ban

13. Przeklinanie na czacie tekstowym - Ostrzeżenie -> Gag na 30 minut

14. Grożenie banem - Kick -> Ban na 30 minut

15. AFK - Kick

 

Taryfikator banów klawiszy:

1. Notoryczne branie wardena - 30 -> 90 minut

2. Nieprzestrzeganie regulaminu CT - 60 -> 640 minut

3. Notoryczne wchodzenie do CT - 60 -> 360 minut

4. Nie wykonywania ostatniego życzenia - 120 -> 240 minut

5. Faworyzacja i prowokowanie - 60 -> 360 minut

6. Bawienie się na mapie podczas rundy - 60 -> 240 minut

7. Masowe FK - 720 minut -> perm

8. Box w celach  - 360 -> 720 minut

9. Utrudnianie w przeprowadzeniu rundy - 120 -> 180 minut

10. Nieurozmaicanie rozgrywki - 60 -> 240 minut

 

Są to najczęstsze przewinienia użytkowników. Wszelkie inne administracja rozpatruje na bieżąco według własnego uznania.

 

Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
Wszelkie prawa zastrzeżone © Copyright 2018 by BatCave.pro
szczególne podziękowania za tworzenie regulaminu dla inext'a

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aktualizacja.

Dodano punkt do regulaminu: §1.24. Zakaz specjalnego wykorzystywania błędów gry w celu zyskania kredytów.

Edited by SeeQ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aktualizacja

Dodano punkty do regulaminu:

§1.25. Zabrania się używania komendy !nb w innym celu niż odblokowywanie graczy.

§6.15. Zakaz wydawania więcej niż 2 poleceń w celach.

Edytowano punkt w regulaminie:

§6.9. Nie możesz wydać polecenia przed otwarciem się cel (wyjątek na mapie jb_clouds).

  • Plus 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aktualizacja

Dodano punkty do regulaminu:


§1.9. Freeday nie może zabijać innych terrorystów na zabawie.

§5.18. Zakaz umyślnego ranienia terrorystów.

§6.16. Zakaz odpalania boxa podczas buntu.

 

§7.17. Nurek - Zabawa polega na tym, że ct chowa pustą broń na danym terenie i zadaniem więźniów jest znalezienie tej broni. Więzień, który znajdzie broń - wygrywa. Np: Pobawimy się w nurka. Prowadzący chowa pustą broń w basenie, a następnie odlicza i więźniowie jej szukają. Kowalski przyniósł broń prowadzącemu - wygrywa.

§7.18. Wieża - Zabawa polega na tym, że więźniowie są dzieleni na mniejsze grupy i w tych grupach mają utworzyć wieżę. Grupa, która jako pierwsza ją utworzyła wygrywa.

§7.19.  Familiada -Zabawa polega na tym, że terroryści są dzieleni na dwie grupy, a następnie wydziela się po jednej osobie z drużyn i zadaje się jej pytanie. Grupa, która ma więcej pkt wygrywa. Przegrana ginie.

§7.20. Wyścig na Plecach - Zabawa polega na tym ,że terroryści mają zrobić wieżę dwu-osobową tj. Jeden na drugim i od lini startu w takiej pozycji ścigają się do mety , kto spadnie zaczyna od nowa z partnerem/kom.

§7.21. Żyd - Zabawa polega na tym, że strażnik wybiera od 2 do 3 osób, a więźniowie podchodzą do tego więźnia którego lubią bardziej. Więźeń, który ma mniejsze poparcie innych więźniów zostaje zabity.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this