Jump to content

Zloty Nietoperzy

Nowy, cotygodniowy event - w każdą sobotę VIPy do wygrania!

Dowiedz się więcej

Współpraca z TS3 ELITEU

Nowy serwer TeamSpeak na naszej sieci!

Zobacz o co chodzi

Redaktor? Moderator? Technik? Grafik?

Przejmij inicjatywę i wykaż się!

Tu możesz złożyć podanie

Nasi partnerzy:

Sign in to follow this  
squall

Regulamin I Edycji BatWing Cup 2vs2

Recommended Posts

Regulamin I Edycji BatWing Cup 2v2


1. Informacje ogólne

1.1. Organizatorem turnieju jest sieć BatCave.pro, a osobami bezpośrednio Opiekującymi się turniejem będąsquall, Lodar, Mazur.

1.2. Każdy z uczestników zobowiązany jest zapoznać się z regulaminem i go przestrzegać.

1.3. Organizator ma prawo wziąć udział w turnieju, jednak zapewnia o neutralności, a każde czyny przez niego podejmowane, tj. losowanie grup, drabinek jest nagrywane i na życzenie danej drużyny, może zostać dostarczone w celu weryfikacji, jeśli nie będzie ono nagrywane na żywo, a następnie umieszczone na np. YouTube. Późniejsze skargi i argumentacje owym wątkiem nie będą rozpatrywane.

1.4. Termin turnieju:  kwiecień 2019 r.

1.5. Regulamin może ulec drobnej zmianie, więc prosimy o częste śledzenie go.

 

2. Drużyny i zapisy

2.1. Każda para wiadomo, że musi składać się z dwóch osób - nieobjętych jakąkolwiek blokadą (bądź blokadą, banem na forum) oraz ewentualnego rezerwowego. Można wymienić zawodnika rezerwowego do momentu rozpoczęcia pierwszego meczu turnieju, późniejsze prośby o zmianę rezerwowego będą ignorowane.

2.2. Każdy z kapitanów zobowiązany jest dodać wszystkich organizatorów na Steam w celu ułatwionego kontaktu.

2.3. Drużyny zbierane są do czasu nieokreślonego, natomiast minimum do uzyskania 32 pary. 28 par, które zapiszą się najwcześniej, mają zapewnione miejsce w turnieju, jeśli liczba par przekroczy 32. W momencie, gdy ilość par przekroczy 32 i wynosiłaby np. 40, to 28 par ma miejsce zapewnione, a pozostałe 12 par rozgrywa baraże o 4 ostatnie miejsca w drabince głównej.

2.4. Każda z par będzie miała do dyspozycji swój kanał na naszym TeamSpeaku (ts.batcave.pro), na którym wskazane jest przebywać w trakcie meczu.

2.5. Wpisowe od pary wynosi 10 zł. Formy zapłaty zostaną wkrótce ujawnione.



3. Zawodnicy


3.1. Dany gracz może reprezentować tylko jedną drużynę.

3.2. Każdy zawodnik zobowiązany jest przestrzegać zasad gry fair-play. Surowo karane, w zależności od stopnia użycia, będą wulgarne, obrażające treści skierowane wobec organizatora, innych zawodników.



4. Rozgrywka

4.1. Turniej wstępnie (do potwierdzenia po zapisach) rozgrywany będzie systemem double-elimination w formie drabinkowej (dwie porażki eliminują parę z turnieju; po przegranym pierwszym lub jakimkolwiek meczu para spada do drabinki przegranych). Przywilej jaki płynie z faktu awansowania do finału z drabinki wygranych to to, że owa para, aby triumfować w całym turnieju potrzebuje tylko jednego zwycięstwa w finale, a para, która awansuje do finału z drabinki przegranych, musi wygrać aż dwa razy.

4.2. Mecze rozgrywane będą systemem BO1 do trzeciej rundy drabinki wygranych (włącznie), od półfinałów i czwartej rundy przegranych mecze rozgrywane będą systemem BO3.
Wszystkie mecze w drabince przegranych rozgrywane będą systemem BO3, aby wyeliminować prawdopodobieństwo "randomowych" meczów, które eliminują nas z turnieju.

4.3. Map pool: 

  • Vertigo (bs B)
  • Inferno (bs A)
  • Cobblestone (bs B)
  • Train (bs A)
  • Overpass (bs B)
  • Nuke (bs B)
  • Shortdust
  • Rialto
  • Lake

4.4. VETO (odrzucanie map) - W przypadku BO1 każda para odrzuca po 4 mapy naprzemiennie i zostaje wyłoniona jedna. W przypadku BO3 każda para odrzuca po dwie mapy, następnie wybiera po jednej i banuje po jednej, aby wyłonić mapę trzecią. Kolejność kto odrzuca jako pierwszy/drugi będzie forsowana przez konwersację opiekuna meczu z kapitanami poprzez komendę "/flip".
Opiekun ustali przed wylosowaniem, który kapitan przyjmuje reszkę, a który orła. Gdy kapitan "x" będzie miał orła i orzeł zostanie wylosowany, to kapitan "x" decyduje kto odrzuca mapę jako pierwszy.

4.5. Gramy MR12 (do 13 wygranych rund). W przypadku remisu rozgrywana będzie dogrywka MR3 (first to 17, 20, 23 itd).

4.6. Kapitan drużyny ma obowiązek pojawić się na naszym serwerze TeamSpeak bądź skontaktować się na Steam z Organizatorem prowadzącym mecz przynajmniej 10 min przed planowanym rozpoczęciem rozgrywki.

4.7. Parze przysługuje jedna pauza taktyczna na mapę trwająca do 30 sekund. W przypadku problemów technicznych niewynikających z woli gracza o ewentualnym wstrzymaniu meczu decyduje organizator.

4.8. W wypadku niepasującego terminu, drużyna ma prawo skontaktować się z organizatorem w celu przełożenia meczu, jednak musi to nastąpić maksymalnie dzień przed meczem. Późniejsze prośby o przełożenie meczu będą ignorowane.

4.9. Drużyna ma ścisły obowiązek stawić się na mecz składem wpisanym na turniej. W przypadku niestawienia się pary w składzie wpisanym na turniej, przegrywa ona walkowerem.

4.10. Wszystkie mecze mogą być nagrywane poprzez GOTV, a następnie link z demkiem umieszczany jest w poście z historii meczu.

4.11. W najlepszym wypadku mecze będą streamowane i drużyna zapisując się, wyraża zgodę na wykorzystanie jej wizerunku na tymże streamie.

4.12. Para zapisując się wyraża też zgodę na ewentualne udzielenie wywiadu w różnych formach i w różnych momentach turnieju. 

4.13. Mecze rozgrywane będa na serwerze o tickracie 128.

 

5. Nagrody

 

5.1. Nagradzane będą trzy najlepsze pary turnieju w stosunku:

  • I miejsce - 250 zł oraz wyróżniająca ikona na naszym TeamSpeaku informująca o zwycięstwie w turnieju;
  • II miejsce - 160 zł oraz wyróżniająca ikona na naszym TeamSpeaku informująca o zdobyciu wicemistrzostwa w turnieju;
  • III miejsce - 80 zł oraz wyróżniająca ikona na naszym TeamSpeaku informująca o zajęciu 3 miejsca w turnieju.

5.2. W celach bezpieczeństwa ewentualna wypłata pieniędzy odbędzie się dopiero po najbliższej fali banów VAC po zakończeniu turnieju.

5.3. Fundatorem nagród jest MMayoor.

5.4. Suma za poszczególne miejsca może ulec zmianie, natomiast tylko i wyłącznie może być wyższa.

 

6. Oszukiwanie


6.1. Surowo zabronione jest używanie jakichkolwiek wspomagaczy zapewniających przewagę w rozgrywce.

6.2. Zabronione jest niesportowe zachowanie: wszelkie wulgaryzmy, prowokacje kierowane w stronę przeciwnika.

6.3. Organizator ma prawo zdyskwalifikować zawodnika/drużynę, jeżeli uzna wysokie naruszenie zasad.

6.4. W przypadku zbanowania danego zawodnika przez system VAC w trakcie trwania turnieju jak i przed, jego drużyna zostaje zdyskwalifikowana ze skutkiem natychmiastowym. 



7. Postanowienia końcowe


7.1. O sprawach nieporuszonych w regulaminie ostateczną decyzję podejmują organizatorzy.

7.2. Skargi składane przez uczestników turnieju, które wynikać będą ewidentnie z braku zaznajomienia z regulaminem, mogą być przez organizatora zamykane ze skutkiem natychmiastowym.

Edited by squall

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.