galbar

Regulamin serwera BaseBuilder

Rekomendowane odpowiedzi

REGULAMIN SERWERA

5I85hGN.png


§1. Ogólne

§1.1. Bezwzględny zakaz używania programów/skryptów ułatwiających rozgrywkę.

§1.2. Zabronione jest wyzywanie/wyśmiewanie/krytykowanie gry użytkowników, bądź ich osoby.

§1.3. Nadużywanie czatu głosowego lub tekstowego jest zabronione.

§1.4. Nie przenosimy prywatnych spraw na serwer. Wszelkie kłótnie rozwiązujemy na pw.

§1.5. Niedozwolone jest reklamowanie innych serwerów a także sieci serwerów.

§1.6. Zabronione jest umyślne utrudnianie gry członkom swojej drużyny.

§1.7. Gracze przebywający na serwerze, nie okazujący aktywności będą automatycznie wyrzucani.

§1.8. Gracz winien zachować kulturę na serwerze.

§1.9. Niedozwolony jest spam/flood na czacie tekstowym.

§1.10. Zakaz używania avatarów popularyzujących nagość/rasizm/nietolerancję.

§1.11.  Nick gracza nie może zawierać treści obraźliwych/rasistowskich.

§1.12.  Gracz jest zobowiązany do realizacji celów mapy.

§1.13.  "Ghosting" i innego typu współpraca z przeciwną drużyną jest surowo zakazana.

§1.14. Gracz wszelakie przewinienia innych graczy, bądź skargi na nich, ma obowiązek zgłaszania na U@ (chat adminów), wszelakie zgłoszenia na zwykłym chacie mogą być przez admina ignorowane.

§1.15. Zakaz korzystania z komendy "rtv" pod koniec rundy.

§1.16. Zakaz korzystania z komendy /respawn w celu wejścia do kampy.

§1.17.  Zabronione jest głoszenie nieprawdziwych zasad rozgrywki/punktów regulaminu.

§1.18. Grożenie banem jest zakazane.

 

§2. Administracja

§2.1. Administracja zobowiązana jest w sposób szczególny strzec przestrzegania regulaminu serwera.

§2.2. Administracja zobowiązana jest w sposób szczególny dbać o dobre imię sieci BatCave.pro

§2.3. Administracja ma obowiązek pomagać graczom, gdy Ci zgłaszają taką potrzebę.

§2.4. Administracja ma obowiązek traktować równo wszystkich graczy.

§2.5. Administracja ma obowiązek stosować się do taryfikatora kar.

§2.6. Administracja ma obowiązek sprawdzić gracza, którego gra wydaje się podejrzana.

§2.7. Administracja zobowiązana jest zgłaszać wszelkie problemy techniczne serwera Opiekunowi.

§2.8. Administrator ma obowiązek wypowiedzieć się w skardze, która go dotyczy, lub odwołaniu od bana, którego nadał (do 24h od pojawienia się tematu).

§2.9. Administrator musi potrafić uzasadnić każdą nadaną przez siebie karę.

§2.10. Administracja zobowiązana jest reagować na wiadomości od graczy (u@).

§2.11. Administrator ma obowiązek powiadomić o pomyłce w wymierzeniu kary, poprzez informacje do Opiekuna lub J@/Administratora sieci.

§2.12. Administrator może odstąpić lub zmniejszyć wymiar kary, jeśli gracz wyraził skruchę i poprawił swoje zachowanie.

§2.13. Administrator ma prawo zwiększyć wymiar czasowy kary, jeśli gracz nagminnie łamie regulamin.

§2.14. Administrator ma obowiązek ukarać admina młodszego rangą, jeśli złamał on regulamin (należy także powiadomić o tym Opiekuna).

§2.15. Administrator powinien używać czatu y@ do pouczania graczy, podawania im ważnych informacji itp.

§2.16. Administrator ma prawo zmienić mapę, jeśli aktualna nie działa poprawnie lub powoduje wyludnienie serwera.

§2.17. Administrator może poprosić gracza o zmianę nicku, jeśli utrudnia on jego identyfikację.

§2.18. Administrator nie ma prawa usuwać swoich bloków w celu wejścia do bazy.

Nadużywanie uprawnień przez admina lub niewypełnianie swoich obowiązków będzie karane.

 

Taryfikator kar:

1. Używanie programów/skryptów ułatwiających grę - Ban permanentny

2. Wyzywanie/wyśmiewanie/krytykowanie gry innych graczy lub ich osoby - Kick/mute/ban według uznania administratora

3. Reklamowanie treści niezwiązanych z siecią serwerów BatCave.pro oraz jej podmiotami - Ban na 7 dni -> Ban permanentny

4. Ping powyżej 150ms - Ostrzeżenie -> Kick

5. Nadużywanie mikrofonu - Mute -> Perm mute

6. Spamowanie na czacie tekstowym - Kick -> Gag na 30 minut

7. Współpraca z drużyną przeciwną - Kick -> Ban na 10 minut -> Ban na dłuższy czas według uznania administratora

8. Więcej niż 2 osoby w jednej kampie - Slay -> Ban na 30 minut

9. Niszczenie kamp innych graczy - Ban od 2 godzin do 2 dni

9. Avatar popularyzujący nagość/rasizm/nietolerancję - Kick -> Ban na 1 godzinę -> Ban na 1 dzień

10. Nick zawierający treści obraźliwe/rasistowskie/wulgarne - Kick -> ban na 1 godzinę -> Ban na 1 dzień

11. Puszczanie muzyki - Perm mute

12. Podszywanie się pod innego gracza - Kick -> Ban do 7 dni

13. Niestosowanie się do zaleceń admina - Kick -> Ban na 30 minut

14. Ucieczka przed banem - Przedłużony ban

15. Przeklinanie na czacie tekstowym - Ostrzeżenie -> Gag na 30 minut

16. Przechodzenie do obserwatorów - Kick

17. Grożenie banem - Kick -> Ban na 30 minut -> Ban według uznania administratora

18. AFK - Kick

19. Zabudowywanie respa - Ban od 4 do 21 dni

20. Blokowanie innych graczy oraz ich baz klockami - Ban od 4 godzin do 7 dni

21. Wchodzenie na cudzą bazę bez pozwolenia - Slay -> Ban do 10 minut

22. Strzelanie do zombie, które nie wchodzi na Twoją kampę - Slay -> Ban do 30 minut

23. Więcej niż 2 pixele na kampie (przejścia mniejsze niż model postaci) - Slay -> Ban do 10 minut

24. Niewykonywanie celów mapy (Zombie wbija na kampę, CT broni jej) - Kick -> Ban do 10 minut

25. Celowe zeskoczenie z kampy (po stronie CT) gdy przejdzie ją TT (Zombie) - Kick -> Ban do 10 minut

26. Głoszenie nieprawdziwych zasad - Upomnienie admina -> Kick -> Ban do 30 minut

Są to najczęstsze przewinienia użytkowników. Wszelkie inne administracja rozpatruje na bieżąco według własnego uznania.

 

Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
Wszelkie prawa zastrzeżone © Copyright 2018-2019 by BatCave.pro
szczególne podziękowania za tworzenie regulaminu dla Pietrek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.