Jump to content

"Trzeba anulować, bo przegramy"

Skandaliczna dyskwalifikacja BatCave.pro, czyli w oparach absurdu...

Dowiedz się więcej

Logowanie na forum poprzez Steam!

A także Czatboxowe statystyki!

Sprawdź kolejne nowości

BatCave.pro - nowe oblicze!

Nowy szablon forum i nowy serwer głosowy!

Czytaj więcej

Nasi partnerzy:

Kasjer

Admin - Only Mirage 128TR
  • Content count

    106
  • Posts on chatbox

    137
  • Donations

    5.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    12d 8g 20m 15s

Community Reputation

60

About Kasjer

Members
  • Rank
  • Birthday 07/13/1995

About user

  • First name
    Robert
  • Gender
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

393 profile views
  1. Od mojej kobiety 😄
  2. Krav Maga, aktywnie od 6 lat 😄
  3. Giordi0 lub DaVinci 😄 któryś z tych 😄
  4. ADMINISTRACJA 1. Najlepszy z zarządu Administracji (Właściciel, Administrator Sieci, Junior Admin, Moderator, Technik): @galbar 2. Najlepszy Redaktor: @registi 3. Najlepszy Grafik: @xSaske 4. Najlepszy opiekun serwera: @Old Sage 5. Najlepszy Admin serwera: @NEGAN 6. Najsurowszy Admin serwera: @NEGAN (dałbym siebie xDD) SPOŁECZNOŚĆ 1. Najbardziej pomocny/a gracz/ka: @Majkelek 2. Najbardziej lubiana osoba: @galbar 3. Najbardziej agresywny/a gracz/ka: @Pietrek 4. Najbardziej kulturalna osoba: @Puchaczek 5. Najbardziej wulgarna osoba: @B0mbel 6. Najbardziej odpowiedzialna osoba: @Hubix 7. Najmniej odpowiedzialna osoba: 8. Największy No-Lifer: @NEGAN 9. Najbardziej kreatywna osoba: @Hans 10. Najbardziej niedoceniana osoba: 11. Najbardziej rozgadana osoba: @Puchaczek 12. Osoba potrzebująca najwięcej uwagi: @Puchaczek 😄 13. Największy spamer(chatbox): @yoPoniacz 14. Największy prowokator: @Hubix 15. Największy leń: 16. Największy flirciarz: 17. Najzabawniejsza osoba: 18. Osoba godna zaufania: @joziu 19. Najbardziej pracowita osoba: @Hans
  5. Kevin sam w domu 😂😛🙂
  6. Pany i Panie, kupno przepustki tylko i wyłącznie przez portfel steam? 😆
  7. Smoke weed everyday 😄 Pewnie że można, w moim przypadku akurat gdy nie trafiam się z ziomkami tak często jak kiedyś - zawsze towarzyszy jakiś browarek i gibon 😄
  8. Kasjer

    BatLotto #5

    11 14 16 21 27 28
  9. Hej! Ja od siebie jak najbardziej zapraszam graczy do spróbowania swoich sił na serwerze! 🙂 Gramy mapy takie jak: Overpass/Cache/Cobblestone/Inferno . Liczę na waszą obecność! 🙂 Pozdro!
  10. Kasjer

    Awans - Kasjer

    Dziękuję wszystkim ! 🙂 @galbar Jak najbardziej - nie ma czegoś takiego że liczymy, musi być udana współpraca 🙂 Wszystkich graczy zapraszam do odwiedzania serwera jak i składania w przyszłości podanek na admina 🙂 Życzę wszystkim udanej zabawy i mile spędzonego czasu! 🙂 Pozdro! 🙂
  11. Kasjer

    BatLotto #4

    2, 11, 21, 23, 25, 32
  12. Kasjer

    Awans - Old Sage

    @ferNNTak jak napisałeś, najpierw spójrz na siebie, potem oceniaj innych. 2019-09-08 16:09:05 niezgodny to na chuj piszesz na tej u@. 2019-09-16 17:15:56 [Jailbreak] Wylosowałeś numer 4! Jesteś wolny w chuj.. 2019-09-23 15:24:18 pierdole . 2019-09-21 19:44:02 placz dalej ;x. 2019-09-07 20:40:15 (Team) kurwa kamp dalej . 2019-09-17 14:36:00 jebany co ma wh xD. 2019-09-24 18:33:27 z maca bym Ci najebal xD. 2019-09-26 19:42:01 (Team) kurwa mac . @Rash3rSłuchaj, tak jak Ci powiedziałem - stosuje się do regulaminu i robię tak aby ta rozgrywka była płynna, jak upominam kogoś 15x to dostanie kicka i jak uznam w innym przypadku że powinien dostać , też go dostanie - dobrze wiesz że denerwowało mnie to, że podważałeś moje zdanie przy wszystkich graczach zamiast napisać na głupim u@ , a na koniec wyskakujesz z tekstem ze pójdziesz do Hubixa Mam pomysł - niech każdy patrzy swojej dupy i będzie ok, bo coś za dużo toksyczności ostatnio - a co do tego że komuś pasuje wybór Olda na opiekuna - przykro mi, jedni się cieszą, drudzy nie, jeśli wybór byłby inny - sytuacja byłaby ta sama, tylko w drugą stronę.
  13. Kasjer

    Awans - Old Sage

    @registia ja wole kogoś dojrzalszego z pomysłami i odpowiednim podejściem, oczywiście nie obrażając Rash3ra, przyjdzie jeszcze czas na opiekuna. @Old Sagedobrze wiesz, że wierzyłem w sukces, graty i życzę nam wszystkim owocnej współpracy! @NEGAN 😄
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.