squall

Sponsor
  • Content count

    45
  • Posts on chatbox

    23
  • Donations

    100.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 19g 16m 45s

Community Reputation

40

0 warning points


No restrictions being applied

About squall

Sponsor
Members
  • Rank
  • Birthday 10/22/2000

Recent Profile Visitors

622 profile views
  1. Wczorajszej niedzieli, 12 maja dobiegła końca I Edycja BatWing 2v2, w której triumfowała para squall/hiszpan wygrywając po raz drugi z parą V1C-T3rino/Tomson 2:1 [(13:5 de_nuke, 7:13 de_cbble, 13:6 de_train) obie pary spotkały się ze sobą także w półfinale, gdzie również para squall/hiszpan wygrała 2:1]. Tym samym zwycięska para zrewanżowała się za porażkę w I Edycji BatCup 2v2 (dla przypomnienia, link do drabinki I Edycji BatCup 2v2: LINK), w której V1C-T3rino grał razem z Greenem (również uczestnikiem obecnego turnieju) i z parą squall/hiszpan spotkali się w półfinale i wtedy wygrywając 2:1. Wynik końcowy: I MIEJSCE- squall/hiszpan - 300 zł II MIEJSCE - V1C-T3rino/Tomson - 200 zł III MIEJSCE - Kraxy/AdaX - 100 zł Turniej w trybie Wingman na pewno był ciekawym doświadczeniem, odskocznią od rzeczywistości, budził również wiele emocji wśród graczy i czas pokaże, czy jako organizatorzy podejmiemy się zorganizowania takiego turnieju ponownie, wiele zależy od społeczności i już z tego miejsca proszę o składanie wszelkich propozycji dotyczących następnych turniejów, jego systemu, trybu itp. Cała rozgrywka zajęła 18 dni. Czy to dużo? Sądzę, że nie, biorąc pod uwagę fakt, iż była w tym czasie majówka, matury i byliśmy bardzo elastyczni jeśli chodzi o terminy, przystaliśmy na wszystkie prośby przełożenia meczów. Myślę, że przyszedł czas na podziękowania - mimo że turniej odbył się w niezbyt korzystnym okresie dla sieci (liczne rezygnacje kadry), to turniej został przeprowadzony bez żadnych zakłóceń, za co dziękuję między innymi Mazurowi, który bardzo mi pomógł w organizacji turnieju, zawsze mogłem na niego liczyć i uważam, że stanowiliśmy zgrany duet, oczywiście galbarowi za możliwość zorganizowania kolejnego turnieju, spełniania się tutaj na sieci, czerpaniu frajdy z gry i tym razem powrotu na "tron", ogromne podziękowania dla MMayoora za donację 500 zł na rzecz turnieju, tak naprawdę to od niego wyszła inicjatywa zorganizowania całego przedsięwzięcia, dziękuję również SeeQ za pomoc przy konfiguracji serwera, przede wszystkim Wam, uczestnikom, za udział w turnieju, mam nadzieję, że się nie zawiedliście i z chęcią weźmiecie udział w następnych turniejach przez nas organizowanych i dziękuję każdemu który w mniejszym czy większym stopniu pomógł nam przy turnieju. Zapraszam do komentowania co Wam się w turnieju podobało/co chcielibyście zmienić, każda uwaga jest cenna, chcemy się doskonalić, aby to Wam grało się lepiej i przyjemniej. Na ten moment dziękuję jeszcze raz wszystkim i mam nadzieję do następnego turnieju! 🍻
  2. Aktualizacja. Ustanawiam przerwę w rozgrywkach na majówkę. Wracamy do gry w sobotę (4 maja), terminy podam jutro. Życzę udanej majówki i powodzenia w przyszłych meczach.
  3. Aktualizacja. Sobotę ustanawiamy dniem wolnym od gry.
  4. Witajcie! W dniu dzisiejszym została wylosowana drabinka turniejowa dostępna pod tym LINKIEM. Tak jak wspomniałem wczoraj- dwie porażki eliminują parę z turnieju. Wszystko jest bardzo czytelne na samej drabince, ale dla uproszczenia wytłumaczę- po lewej stronie od każdej "tabelki" macie numerki- oznaczają one numer meczu (np. mecz squall/hiszpan vs galbar/Mazur jest meczem numer 5), i przegrany tego meczu trafia do drabinki przegranych w miejsce "Przegrany meczu 5". W regulaminie zawarte są informacje na temat ewentualnego przekładania meczów, kto nie pamięta, proszę się ponownie zapoznać z regulaminem. Będziemy tolerancyjni co do pierwszych meczów, ponieważ planujemy wystartować w środę, ale z racji tego, że są święta, wiemy, że nie wszystkim może taki termin, tuż po świętach pasować. Mile widziane jest również dogadanie terminu meczu pomiędzy parami, przed skontaktowaniem się z organizatorami - jeżeli pary nie będą mogły się dogadać co do terminu meczu, odbędzie się on w terminie ustalonym przez organizatora. Prośby o przełożenie meczu prosiłbym wysyłać na PW na forum. Terminarz: squall/hiszpan vs V1C-T3rino/Tomson- niedziela, 12 maja 2019 r., godz. 17:00, opiekun: squall *na czerwono podkreślane są mecze, które będą przełożone, ale nie jest jeszcze ustalony termin
  5. Zapisy zostały zakończone. 16 par dokonało wpłaty wpisowego. Unlucky z Ravenem wskoczyli w miejsce zureq i badmove, którzy wpisowego nie uiścili. Jutro o godzinie 15 na moim kanale twitch: https://www.twitch.tv/squalll1 dokonam losowania par. Tradycyjnie korzystać będziemy z platformy challonge, gdzie będzie widnieć drabinka turniejowa. System rozgrywek tak jak w przypadku BatCupa (z turnieju eliminują parę 2 porażki).
  6. Nicki graczy: squall, hiszpan Linki do profilów Steam oraz STEAM ID (wskazać kapitana): squall - STEAM_0:1:35986368 hiszpan - STEAM_0:1:32067699 Czy zapoznaliście się z regulaminem I Edycji BatWing Cup 2v2 i go akceptujecie?: tak Czy akceptujecie 10zł wpisowego?: tak Uwagi: Zostaliście przyjęci na I Edycję BatWing Cup 2v2. Powodzenia! W związku z tym, że zapisało się 16 drużyn, następne drużyny, które się wpiszą, zostają wpisane na listę rezerwowych i jeśli obecnie zapisane drużyny nie uiszczą wpisowego do 7 dni od dnia dzisiejszego, drużyny rezerwowe będą traktowane na równi z drużynami wcześniej zapisanymi, tj. o miejscu w turnieju będzie decydowała szybkość wpłaty wpisowego.
  7. Poniżej zamieszczam wzór do zapisu na I Edycję BatWing Cup 2vs2. Jednocześnie przypominam o uprzednim zapoznianiu się z regulaminem turnieju dostępnym [tutaj]. Czas zapisów jest nieokreślony i uzależniony od szybkości zapisywania się par. Wpisowe od pary wynosi 10 zł. Zapisywać należy się pod tym postem. Wzór zapisu: Nicki graczy: Linki do profilów Steam oraz STEAM ID (wskazać kapitana): Czy zapoznaliście się z regulaminem I Edycji BatWing Cup 2v2 i go akceptujecie?: Czy akceptujecie 10zł wpisowego?: Uwagi: Nicki graczy będą stosowane jako nazwa drużyny, czyli w drabince będą reprezentowani za pomocą swoich nicków, np. galbar/Lodar. Z góry proszę, aby podczas meczów korzystać z nicków takich samych lub podobnych, które widnieją w zapisie. Proszę również kapitana o posiadanie publicznego profilu steam. Prywatne profile kojarzone są zwykle z phishingiem i mogą zostać odrzucone przez organizatora. O przyjęciu drużyny będziecie informowani tabliczkami (warunkiem przyjęcia jest uiszczenie 10zł wpisowego), które będą zamieszczane pod waszym zgłoszeniem: Zostaliście przyjęci na I Edycję BatWing Cup 2v2. Powodzenia! Oczywiście w sporadycznych sytuacjach takich jak, np. niezaakceptowanie regulaminu, bądź naruszenie któregoś podpunktu regulaminu, zgłoszenie może zostać odrzucone: Twoje zgłoszenie zostało odrzucone. [+argumentacja] Kontakt z organizatorami:
  8. Regulamin I Edycji BatWing Cup 2v2 1. Informacje ogólne 1.1. Organizatorem turnieju jest sieć BatCave.pro, a osobami bezpośrednio Opiekującymi się turniejem będą, squall, Lodar, Mazur. 1.2. Każdy z uczestników zobowiązany jest zapoznać się z regulaminem i go przestrzegać. 1.3. Organizator ma prawo wziąć udział w turnieju, jednak zapewnia o neutralności, a każde czyny przez niego podejmowane, tj. losowanie grup, drabinek jest nagrywane i na życzenie danej drużyny, może zostać dostarczone w celu weryfikacji, jeśli nie będzie ono nagrywane na żywo, a następnie umieszczone na np. YouTube. Późniejsze skargi i argumentacje owym wątkiem nie będą rozpatrywane. 1.4. Termin turnieju: kwiecień 2019 r. 1.5. Regulamin może ulec drobnej zmianie, więc prosimy o częste śledzenie go. 2. Drużyny i zapisy 2.1. Każda para wiadomo, że musi składać się z dwóch osób - nieobjętych jakąkolwiek blokadą (bądź blokadą, banem na forum) oraz ewentualnego rezerwowego. Można wymienić zawodnika rezerwowego do momentu rozpoczęcia pierwszego meczu turnieju, późniejsze prośby o zmianę rezerwowego będą ignorowane. 2.2. Każdy z kapitanów zobowiązany jest dodać wszystkich organizatorów na Steam w celu ułatwionego kontaktu. 2.3. Drużyny zbierane są do czasu nieokreślonego, natomiast minimum do uzyskania 32 pary. 28 par, które zapiszą się najwcześniej, mają zapewnione miejsce w turnieju, jeśli liczba par przekroczy 32. W momencie, gdy ilość par przekroczy 32 i wynosiłaby np. 40, to 28 par ma miejsce zapewnione, a pozostałe 12 par rozgrywa baraże o 4 ostatnie miejsca w drabince głównej. 2.4. Każda z par będzie miała do dyspozycji swój kanał na naszym TeamSpeaku (ts.batcave.pro), na którym wskazane jest przebywać w trakcie meczu. 2.5. Wpisowe od pary wynosi 10 zł. Formy zapłaty zostaną wkrótce ujawnione. 3. Zawodnicy 3.1. Dany gracz może reprezentować tylko jedną drużynę. 3.2. Każdy zawodnik zobowiązany jest przestrzegać zasad gry fair-play. Surowo karane, w zależności od stopnia użycia, będą wulgarne, obrażające treści skierowane wobec organizatora, innych zawodników. 4. Rozgrywka 4.1. Turniej wstępnie (do potwierdzenia po zapisach) rozgrywany będzie systemem double-elimination w formie drabinkowej (dwie porażki eliminują parę z turnieju; po przegranym pierwszym lub jakimkolwiek meczu para spada do drabinki przegranych). Przywilej jaki płynie z faktu awansowania do finału z drabinki wygranych to to, że owa para, aby triumfować w całym turnieju potrzebuje tylko jednego zwycięstwa w finale, a para, która awansuje do finału z drabinki przegranych, musi wygrać aż dwa razy. 4.2. Mecze rozgrywane będą systemem BO1 do trzeciej rundy drabinki wygranych (włącznie), od półfinałów i czwartej rundy przegranych mecze rozgrywane będą systemem BO3. Wszystkie mecze w drabince przegranych rozgrywane będą systemem BO3, aby wyeliminować prawdopodobieństwo "randomowych" meczów, które eliminują nas z turnieju. 4.3. Map pool: Vertigo (bs B) Inferno (bs A) Cobblestone (bs B) Train (bs A) Overpass (bs B) Nuke (bs B) Shortdust Rialto Lake 4.4. VETO (odrzucanie map) - W przypadku BO1 każda para odrzuca po 4 mapy naprzemiennie i zostaje wyłoniona jedna. W przypadku BO3 każda para odrzuca po dwie mapy, następnie wybiera po jednej i banuje po jednej, aby wyłonić mapę trzecią. Kolejność kto odrzuca jako pierwszy/drugi będzie forsowana przez konwersację opiekuna meczu z kapitanami poprzez komendę "/flip". Opiekun ustali przed wylosowaniem, który kapitan przyjmuje reszkę, a który orła. Gdy kapitan "x" będzie miał orła i orzeł zostanie wylosowany, to kapitan "x" decyduje kto odrzuca mapę jako pierwszy. 4.5. Gramy MR12 (do 13 wygranych rund). W przypadku remisu rozgrywana będzie dogrywka MR3 (first to 17, 20, 23 itd). 4.6. Kapitan drużyny ma obowiązek pojawić się na naszym serwerze TeamSpeak bądź skontaktować się na Steam z Organizatorem prowadzącym mecz przynajmniej 10 min przed planowanym rozpoczęciem rozgrywki. 4.7. Parze przysługuje jedna pauza taktyczna na mapę trwająca do 30 sekund. W przypadku problemów technicznych niewynikających z woli gracza o ewentualnym wstrzymaniu meczu decyduje organizator. 4.8. W wypadku niepasującego terminu, drużyna ma prawo skontaktować się z organizatorem w celu przełożenia meczu, jednak musi to nastąpić maksymalnie dzień przed meczem. Późniejsze prośby o przełożenie meczu będą ignorowane. 4.9. Drużyna ma ścisły obowiązek stawić się na mecz składem wpisanym na turniej. W przypadku niestawienia się pary w składzie wpisanym na turniej, przegrywa ona walkowerem. 4.10. Wszystkie mecze mogą być nagrywane poprzez GOTV, a następnie link z demkiem umieszczany jest w poście z historii meczu. 4.11. W najlepszym wypadku mecze będą streamowane i drużyna zapisując się, wyraża zgodę na wykorzystanie jej wizerunku na tymże streamie. 4.12. Para zapisując się wyraża też zgodę na ewentualne udzielenie wywiadu w różnych formach i w różnych momentach turnieju. 4.13. Mecze rozgrywane będa na serwerze o tickracie 128. 5. Nagrody 5.1. Nagradzane będą trzy najlepsze pary turnieju w stosunku: I miejsce - 250 zł oraz wyróżniająca ikona na naszym TeamSpeaku informująca o zwycięstwie w turnieju; II miejsce - 160 zł oraz wyróżniająca ikona na naszym TeamSpeaku informująca o zdobyciu wicemistrzostwa w turnieju; III miejsce - 80 zł oraz wyróżniająca ikona na naszym TeamSpeaku informująca o zajęciu 3 miejsca w turnieju. 5.2. W celach bezpieczeństwa ewentualna wypłata pieniędzy odbędzie się dopiero po najbliższej fali banów VAC po zakończeniu turnieju. 5.3. Fundatorem nagród jest MMayoor. 5.4. Suma za poszczególne miejsca może ulec zmianie, natomiast tylko i wyłącznie może być wyższa. 6. Oszukiwanie 6.1. Surowo zabronione jest używanie jakichkolwiek wspomagaczy zapewniających przewagę w rozgrywce. 6.2. Zabronione jest niesportowe zachowanie: wszelkie wulgaryzmy, prowokacje kierowane w stronę przeciwnika. 6.3. Organizator ma prawo zdyskwalifikować zawodnika/drużynę, jeżeli uzna wysokie naruszenie zasad. 6.4. W przypadku zbanowania danego zawodnika przez system VAC w trakcie trwania turnieju jak i przed, jego drużyna zostaje zdyskwalifikowana ze skutkiem natychmiastowym. 7. Postanowienia końcowe 7.1. O sprawach nieporuszonych w regulaminie ostateczną decyzję podejmują organizatorzy. 7.2. Skargi składane przez uczestników turnieju, które wynikać będą ewidentnie z braku zaznajomienia z regulaminem, mogą być przez organizatora zamykane ze skutkiem natychmiastowym.
  9. Jak zawsze z przyjemnością czyta się wypowiedzi Bartka - osoby, która ma swoje pasje, wartości i zasady 😉 Jedyne co mi się nie podoba to ta czerwona czcionka - strasznie wali po oczach 😐 W każdym razie dobra robota i oby tak dalej!
  10. @PIX0R szczerze mówiąc nigdy nie byłem dobry w wymyślaniu nazw i wyobraźnia to nie jest moja najmocniejsza strona, a sam nick powstał, gdy 8 lat temu tworzyliśmy z kolegą konta do LoL'a i próbowaliśmy mi wymyślić nick, no i padło na "squall" - wtedy nawet nie wiedzieliśmy, że takie słowo istnieje, ale koniec końców nawet pasuje do mojej osobowości - impulsywny, krzyczący - taka uroda choleryka 😉 @Martinojeszcze raz dziękuję za przeprowadzenie ze mną wywiadu i nieprzeciętnej jego prezentacji! 🍻