• Postów

    214
  • Wiadomości w Czatboxie

    117
  • Donacje

    0,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    4d 29m 33s

Reputacja

120

2 punkty ostrzeżeń


Nie nałożono ograniczeń

2 obserwujących

O Pietrek

Opiekun - Only AWP 128TR
Użytkownik
  • Urodziny 17.08.2002

Informacje o użytkowniku

  • Imię
    Adrian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Inowrocław
  • Hobby
    Siatkówka, Wędkarstwo oraz Base Builder <3
  • Ulubiony serwer
    BaseBuilder

Kontakt

Ostatnie wizyty

679 wyświetleń profilu
  1. Pietrek

    Awans - Szarnyk

    Jak by co to jest moja reakcja na ten "awans" po 2 VAC banach...
  2. Cześć, w tym temacie chciałbym przedstawić wam podstawowe informacje dotyczące baz/pixeli na base builderze. Zacznę od przedstawienia czym jest spowalniacz a czym pixel. 1. Na zrzucie ekranu widać spowalniacz, jest on na cały model postaci i jego zadaniem jest właśnie spowolnienie zombi żeby za szybko nie przeszedł całej kampy. Jak wiadomo mogą być w jednej bazie maksymalnie 4 spowalniacze. 2. Teraz pixel, jest to już dużo mniejszy spowalniacz, chociaż zależy to od możliwości osoby grającej jakiej wielkości on będzie. Ma on za zadanie mocno spowolnić zombi oraz w dużej mierze utrudnić dostanie się do kampy. W jednej bazie mogą być tylko 2 pixele, gdyż jak jest ktoś mocno ogarnięty to mógłby zbudować bazę z dziesięcioma bardzo małymi pixelami i w tedy była by ona praktycznie nie do przejścia dla zombi. Poniżej zrzut ekrany z przykładowym pixelem: Nie jestem pro youtuberem ale nagrałem filmik z przykładową bazą z dwoma pixelami oraz surfem. Według mnie jest to na prawdę podstawowa baza i każdy początkujący gracz BB może ją śmiało zbudować i może nawet wygrać rundę jeżeli zbuduje odpowiednio małe pixele i je przejdzie. LINK DO FILMU! Na załączonym wyżej filmiku przedstawiłem również bardzo dobry i skuteczny sposób na przechodzenie małych pixeli. Opiszę go jeszcze słownie, podchodzimy do pixela i staramy się wysunąć na maxa jak się da od niego, tak jak zrobiłem to na filmie. Ja zawsze patrzę na kreski na nożu jak się dobrze wysunąć, ale to już trzeba indywidualnie ogarnąć. Następnie po wysunięciu się celujemy w bliższą nam krawędź pixela i trzymamy W + A lub D w zależności po której stronie pixela jesteśmy. Jeżeli mamy pixel po naszej lewej stronie to trzymamy W + D i celujemy w krawędź, a jeżeli mamy pixel po prawej stronie to analogicznie trzymamy W + A, i staramy się przejść tę przeszkodę. Mam nadzieję, że ten mały poradnik się spodobał i z góry przepraszam za lagi na filmiku ale jak już wspomniałem nie jestem pro youtuberem i nie umiem ustawić OBS'a 😞 .
  3. Pietrek

    Życzenia na dzień kobiet!

    Boję się czy mi coś na koncie zostanie po tym dniu ;/
  4. Pietrek

    Legenda - Kraxy

    Piękne a zarazem smutne 😢
  5. Pietrek

    Awans - Strusiu

    Najs @Strusiu 👌
  6. Mogę w sobotę na 20, na AWP
  7. GZ za kawał dobrej roboty! Miejmy nadzieję, że przetrwa ona jak najdłużej oraz będzie stawała się coraz lepsza całą społeczność BatCave 🙂