Jump to content

Wakacje z BatCave.pro

Promocje -30% do 5 lipca na Sklepie 24/7!

Skorzystaj i przetestuj!

Zmiany na serwerach - co nowego?

Nowy Technik rozruszał prace nad serwerami!

Zobacz co się zmieniło!

Czatboxowe (r)ewolucje

Wiele nowych usprawnień i nowinek na naszym Czatboxie!

Sprawdź i korzystaj!

Zloty Nietoperzy

Cykliczny event - a w nim do wygrania usługi VIP!

Bądź na bieżąco!

Nasi partnerzy:

grafi1337

Admin - 4 Maps 128TR
  • Content count

    393
  • Posts on chatbox

    449
  • Donations

    2.44 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    6d 20g 18m 10s

Community Reputation

130

About grafi1337

Members
  • Rank
  • Birthday 06/30/2006

About user

  • First name
    Gracjan
  • Gender
    Mężczyzna
  • From
    Okolice Gdańska
  • Hobbies
    Piłka nożna
  • Favourite server
    4Maps 128TR

Contact

Recent Profile Visitors

1,650 profile views
  1. 1. R3kord ------- 2. friz 3.rezi 4. stuu. 5. ekipa friza 6. wersow 7. dom x 8 lexy 9. mixer 10. kaluch 11. tromba -------- 12. step records
  2. Nad morzem nie, bo za dużo tam jestem. Wolałbym góry, tam nigdy nie byłem 😕
  3. Fajny wywiadzik i prezent na dzien dziecka xd
  4. Fajny wywiad! 😄 #WszystkoDlaHajsu
  5. CSGONAJLEPSZAINAJBARDZIEJDOPRACOWANASIECSERWEROWKTORAPOSWIECAWIELECZASUNATWORZENIETEGO.pl.com.eu
  6. Za nic, bo co bym z tego mial xd Tak serio to rodzine
  7. Plugin na wyswietlanie nicku + tekstu // [BIBLIOTEKI FUNKCJI] #include <sourcemod> #include <sdktools> // nawet jesli biblioteka jest niepotrzebna to mozna ja dodac, bo sie w takim przypadku nie zalaczy // to odpowiada za nowa skladnie #pragma semicolon 1 #pragma newdecls required // [Informacje o Autorze] public Plugin myinfo = { name = "Pokazywanie tekstu", // Nazwa pluginu author = "jakis napewno", // Autor pluginu description = "legendy glosza ze pokazuje tekst", // opis pluginu version = "po co komu wersja ", // wersja pluginu url = "batcave.pro" // jak nie bedzie pisac batcave.pro to nie bedzie dzialac plugin :/ }; // [Rejestrowanie komendy] public void OnPluginStart() { // wywoluje podane funkcje przy zaladowaniu pluginu na serwerze RegConsoleCmd("sm_nick", nick); // rejestrujemy komende, jak wpiszemy !nick, to w tym przypadku wyswietli nasz nick, nick1 to odwolanie naszej funkcji lub usuwamy sm_ i dajemy nick, wtedy wystarczy wpisac nick bez "/", "sm" lub "!" np. RegConsoleCmd("nick", nick); // w takim wypadku funkcje, ktore zrobimy bedzie mozna wywolac komendami nick i sm_nick, !nick, /nick } // to co znajduje sie miedzy klamrami "{", "}" bedzie robione w tym samym czasie // [Funkcja nick/sm_nick] public Action nick(int client, int args) { // nick1 to odwolanie, client odpowiada za np. wyswietlenie nicku lub wyslanie wiadomosci dla tego kto wywoluje ta komende, args to za wyswietlenie tekstu itp tekstu char TwojNick[64]; // przechowuje nick gracza, TwojNick to zmienna GetClientName(client, TwojNick, sizeof(TwojNick)); // GetClientName, zwraca nick osoby, która wywołuje tą komende(client to id klienta, TwojNick to 2mienna, ktora jest podana wyzej w charze. PrintToChat(client, " \x02 Twój nick to: \x03 %s", TwojNick); // PrintToChat wyswietla wiadomosc, dodajac client wyswietla wiadomosc sie tylko dla osoby wywolujacej komende, \x02 i \x03 odpowiada za kolory. TwojNick to zmienna, ktora zostanie podmieniona zamiast %s i wyswietli sie Nick osoby wywolujacej komende } LISTA KOLORÓW: Takie kolory działają tylko i wyłacznie, gdy użyje sie ich w PrintToChat PRZYKŁAD: PrintToChatAll(" \x03 Siemka, nasze forum to \x07 batcave.pro"); \x01 - biały \x02 - czerwony \x03 - różowy \x04 - limonka \x05 - jasny zielony \x06 - zielony \x07 - jasny czerwony \x08 - szary \x09 - żółty \x0B - jasny niebieski \x0C - niebieski \x0E - fioletowy Odmiany wysyłania wiadomości na chacie: PrintToConsole - wysyla wiadomosc do konsoli PrintToConsoleAll - wysyla wiadomosc do konsoli kazdemu PrintToServer - wysyla wiadomosc serwerowi PrintCenterText - Wiadomosc na srodku PrintCenterTextAll - Wiadomosc na srodku dla kazdego PrintHintText - wiadomosc w boxie PrintHintTextToAll - wiadomosc w boxie dla kazdego PrintToChat - wiadomosc na chacie, to mozna uzyc jak ja uzylem dla klienta (client....) PrintToChatAll - wiadomosc na chacie, ktora wysyla sie kazdemu Tam gdzie nie ma All, mozna uzyc client(tak jak ja to zrobilem) i wysyla sie wiadomosc dla wywolujacego komende.
  8. By zrobić minusa trzeba umieć podstawy, a więc: E - Poruszamy klockami, G - Blokujemy/Odblokowujemy klocki, R - Obracamy klocki, LPM - Oddalamy klocki, PPM - Przybliżamy klocki. Na samym początku chciałbym podać bindy, które są bardzo pomocne. Bardzo pomocny bind, który na czas budowania i przygotowania daje nam możliwość respawnu. Wpisujemy te bindy oczywiście w konsoli. bind KLAWISZ sm_respawn Kolejne bardzo pomocne bindy do minusów. bind KLAWISZ "sensitivity 0.01", bind KLAWISZ "sensitivity {nasza czułość}". Można użyc bindtoggle, ale zapomniałem jak to zrobić 😞 Polecam również użyć testowego vipa/premium lub zakupić, gdyż daje nam możliwość latania podczas budowania w CT. Jest on na tyle fajny, że dzięki niemu możemy szybko zająć dobre miejsce oraz podlecieć po klocki. bind KLAWISZ sm_lot BUDOWANIE - KROK 1 Zacznijmy od ustawienia 2 scian na 0 - czyli ustawienie tak ścian. że nie możemy sie ruszać na boki lub przód/tył. Najprościej idzie zrobić to tak, ustawić 1 ściane z tyłu siebie, a drugą przed sobą, podejść na maksa do tej przed siebie i kliknąć E, TRZYMAJĄC E idziemy do tyłu i blokujemy się o klocek z tyłu siebie. <screen z ustawianiem klocków na 0> BUDOWANIE - KROK 2 Wchodzimy pomiędzy klocki i używamy naszego binda zmniejszającego czułość myszki i powoli 1 z klocków przenosimy do siebie(pamiętajcie o robieniu tego powoli oraz ciągłym sprawdzaniu czy to działa wciskając A, D.). <screen z sensitivity> BUDOWANIE - KROK 3 Sprawdzamy klikając A, D czy możemy się ruszać w minusie{podczas przyciągania go, jak wspomniałem wcześniej), jeśli nie, to używamy wyżej podanego binda na odrodzenie i próbujemy się wślizgnąć pomiędzy niego - jeśli nas buguje minus działa, jeśli nie, to nie wiadomo czy działa, jedynie jak możemy to sprawdzić to przechodząc go. To już był ostatni krok związany z budowaniem, teraz czas na przechodzenie. 😄 PRZECHODZENIE - SPOSÓB 1 Pierwsze co, to minimalnie wychodzimy za wystającą ścianke <W taki sposób>. Teraz 1 sposobem na minusa to celownik MINIMALNIE w prawo(Oczywiście jesli klocek wystaje bardziej po lewo. A w lewo celownik dajemy, gdy ścianka wystaje bardziej po prawo + pamiętajcie by przy tym sposobie nie robić tego za szybko, a przede wszystkim trzeba pamiętać by minimalnie przekręcać celownik.) i trzymamy W, ale to jest moim zdaniem bardzo słaby sposób. PRZECHODZENIE - SPOSÓB 2 Prawie tak samo jak ten 1, wychodzimy za wystająca ścianke jak wcześniej <W taki sposób> i namierzamy na bliższy róg ścianki <Mniej więcej tak> i tym razem trzymamy W, D, analogicznie jeśli wystająca ścianka jest po prawo, wtedy W, A. <Gotowa kampa> Krótki opis budowania: Branie 2 klocków, ustawienie z przodu i tyłu tych klocków, przyciągnięcie jednego z nich bardziej do siebie, by powstał minus, obudować kampe, koniecznie ustawić dach tak, by trzeba było kucać, GOTOWE! Wiem, że było już parę poradników, lecz jak dla mnie były one nie zrozumiałe, gdy byłem początkującym i postanowiłem pewne rzeczy bardziej wyjaśnić. https://youtu.be/1MXjJe5GyRQ - poradnik @r3cord, większość rzeczy była już wspominana na jego kanale.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.